نسخه ی پرو مطالب خیلی بیشتری اضافه کرده و جذابیت برنامه رو دو چندان کرده ولی چند نکته هست که به نظرم نسخه ی قبلی قوی تر و بهتر بود
۱- فونت نوشته در نسخه ی جدید ریز شده برای چشم راحت نیست. خط زیر نوشته که حرکت می کنه خیلی وقت ها تعقیبش برای چشم راحت نیست و گم میشه. در حالی که نسخه ی قبلی یک پاراگراف پررنگ میشد و به راحتی می تونستی قسمتی که خونده میشه رو پیدا کنی
۲- صدای نسخه ی جدید نسبت به قبلی ضعیف تره و لااقل من این طور حس می کنم و مدام مجبورم صدای گوشی رو زیاد کتم.
۳- زمان مطالعه و کار با برنامه رو نمی نویسه و براساس امتیازه. در حالی که در نسخه ی قبلی می دونستی هر روز داری چند دقیقه با برنامه کار می کنی و این خیلی بهتر بود
فونت و میتونی تو بخش تنظیمات، پخش کننده ی دروس تنظیم کنی هنوز. خط دنبال کننده واسه من اهمیتی نداشته تا حالا ولی میتونم درک کنم چرا ممکنه مهم باشه.
صدا رو من تغییری حس نکردم.
تو زبانشناس نشون میداد ساعت مطالعه ت چقدر بوده که تو خود زبانشناس پرو هم اگه دروس غیرتعاملی رو فقط کار کنی همونو نشون میده. فقط این یکی یه بخش تعاملی رو هم اد کرده که اون دیگه براساس ساعت مطالعه نیست، براساس میزان دقتیه که حین انجام آزمون های دوره های تعاملی ش به خرج میدی و تعداد جواب های درستی که میدی.
زبانشنلس پرو به نظرم فقط یه مقدار تو بخش دسته بندی دروس دقیق نیست و نشون نمیده هر درسی چه مقدار زمان لازم داره واسه اتمامش وگرنه اوکیه. تازه اومدی رو پرو؟
سلام دوست عزیز
از طریق منوی تنظیمات (که در قسمت پروفایل به صورت چرخدنده هستش) ، بخش «پخش کننده دروس» میتونید فونت برنامه رو تغییر بدید.
عکس زیر میتونه براتون کمککننده باشه.