سطحبندی دوره ها

یکم سطحبندی هایی که تو اپ گفته شده با سطح بندی های مثلا تو مقاله ها گفته متفاوته. الان power english by aj hog رو زده b1 ولی خیلی ها گفته بودن بیشتره.
یا مثلا انگلیسی روان از همین ای جی هوگ اونم زده a2 در حالی که تو مقاله چجوری زبان بخونم جزو b معرفی شده بود.
الان معیار رو چی بزاریم؟
من سطحم بین a2,b1 عه و خیلی با aj hog حال میکنم.
اینتروداکشن power رو دیدم و کاملا متوجهش شدم 95 درصدش رو ( البته میگم مقدمه ش بود شاید ساده بوده)
ولی خب الان شک کردم بهش چون شنیدم از b1 بیشتره این power.
اگه power از b1 بیشتره یه دوره از aj hog که مناسب b1 معرفی میکنید که بعنوان دوره اصلی ازش استفاده کنم؟

سلام‌ببین اره یه کم سطح بندی ها دقیق نیستن ولی خب به نظرم نباید خیلی خودتو درگیرش کنی

انگلیسی قدرت اگه متوجه میشی خب ادامه بده چون دوره سنگینی نیس فقط کلمات جدید داره

1 پسندیده

با سلام

با توجه به اینکه برنامه جامع هست و بخش‌های مفیدی داره جذابیت قابل قبولی داره ولی اینکه بخش های زیاده بنظرم یه روش استفاده که به زبان آموز کمک کنه هم اگه ممکنه ارائه بدید. اگه بخوایم روتین داشته باشیم برای مطالعه مون باید چجوری و کدوم قسمت هارو بخونیم ؟

الان پاور سطحش بی۱ نیست یعنی؟ بیشتره؟

حیفم‌میاد بیخیالش شم خیلی جذابه بنظرم

فکر کنم B1 نزدیک به B2 باشه ولی در کل به نظرم تا الان برات جذابه بخون بعدا شاید اگه نخونی به جاش چیزای دیگه بخونی و برگردی ببینی برات خیلی سادس و دیگه برات جذاب نباشه

به نظرم تا الان برات چالشه بخون و لذت ببر :innocent:

2 پسندیده

البته اینم بگم توی انگلیسی قدرت هر چی جلوتر میری سطحش بالاتر میره به خاطر همین گفتم نزدیک به B2 میتونه باشه ولی خب اینجوری نیس که یهویی سخت بشه و نتونی بفهمی

2 پسندیده

سلام وقت شما بخیر،

چندتا یونیت از وسطا و اخرای دوره رو مطالعه کنین ببینید اونارم حداقل 70% اشو متوجه میشین یا خیر ؟ اگه دیدید اوکی و آسون بود براتون دوره قدرت رو بخونین. اگه دیدید سخته تونه، از اونجایی ک گفتین دوره های ای جی رو دوس دارید برید سراغ پایه یه انگلیسی بدون تلاش اونم مکانیزم و متد اش عین انگلیسی قدرته فقط با این تفاوت که اسونتره. وقتی تمومش کردید بیاین برای انگیسی قدرت.

@mortal-drug

1 پسندیده

سلام وقت بخیر برای سطح شما انگلیسی روان رو اول بخونین اگر خیلی ساده بود برین سراغ انگلیسی قدرت

سطح‌بندی دوره‌هایی که فرمودین هم مجدد بررسی میشه اگر موردی داشته باشه حتما اصلاح میشه اما اکثرا یک دوره بازه سطح داره مثلا از سطح b مناسب هست به بالا و صرفا میتونه فقط مختص یک سطح هم نباشه

1 پسندیده

یعنی flow مثلا؟

طبق این مقاله میگم که کامبیز اونو جزو سی در نظر گرفته ولی تو سایت B1 . البته من 1 2 درس تا اینجا دیدم ازش به نظرم از سی کمتره.
البته بازم استناد به اون مقاله منو به شک انداخت

دوره انگلیسی قدرت بین b1 و b2 هست