طبق این مقاله میگم که کامبیز اونو جزو سی در نظر گرفته ولی تو سایت B1 . البته من 1 2 درس تا اینجا دیدم ازش به نظرم از سی کمتره.
البته بازم استناد به اون مقاله منو به شک انداخت
طبق این مقاله میگم که کامبیز اونو جزو سی در نظر گرفته ولی تو سایت B1 . البته من 1 2 درس تا اینجا دیدم ازش به نظرم از سی کمتره.
البته بازم استناد به اون مقاله منو به شک انداخت