سطحبندی دوره ها

طبق این مقاله میگم که کامبیز اونو جزو سی در نظر گرفته ولی تو سایت B1 . البته من 1 2 درس تا اینجا دیدم ازش به نظرم از سی کمتره.
البته بازم استناد به اون مقاله منو به شک انداخت