سلام دوستان من در ۷ ماه پیش دروس مختلف آقای AJ HUGE را به پایان رسوندم تقریبا ۸۰ درصد از دروس فروختنی ایشون. ولی الان بدلیل این فاصله ای که از زبان گرفتم نیاز دارم ازنو شروع کنم.
پیشنهاد شما کدوم درس هست و علتش چیه؟ بازخوردتون رو میخواستم بدونم.
در آزمون های تعیین سطح مختلف سطح فعلی ام اوایل سطح a2 است.
سلام دوست گرامی لطفا بفرمایید به چه شکل این دورههارو مطالعه کردین؟
با همون روشی که در تدریس های ajبود یک مقاله هم در زبانشناس بود بر اساس اون انجام شد.
دوره مگا داستان رو بخونین
دوست گرامی نحوه مطالعه داستانهای واقعی رو میتونید در مقاله زیر بخونید 
اگه پس از خوندن مقاله بالا بازم سوال یا مشکلی داشتین من در خدمتتون هستم 
