سلام دوستان عزیز![]()
![]()
امیدوارم حال همگی خوب باشه![]()
خیلی وقته که دلم میخواست انگلیسی قدرت رو بخونم و چندباری هم تلاش کردم بخونم ولی بدلیل روش غلط خوندن و همچنین کم حوصله بودن بعد از مدتی کنار گذاشتم ولی وقتی تو تالار به تجربه افراد توی یادگیری انگلیسی نگاه میکنم اکثرا انگلیسی قدرت رو توصیه میکنن و منم اینبار تصمیم گرفتم این دوره رو کامل مطالعه کنم ![]()
توی تالار افرادی دیدم که اونام میخواستن انگلیسی قدرت رو مطالعه کنن و با خودم فکر کردم چه خوبه که باهم شروع کنیم ![]()
اینبار دقیقا میخوام روشی که آقا کشاورز گفتن رو اجرا کنم و هرروز توی این تاپیک گزارشکار بدم و روز های جمعه ویس بازگویی و خلاصه درس رو بفرستم ![]()
البته شما میتونین روش مطالعه متفاوتی داشته باشید و اصلا اشکالی نداره ![]()
حالا بریم سراغ قوانین
قانون اول گزارشکار روزانه است
توی گزارشکار قرار نیست همه کارهاتون رو با جزئیات بگین سعی کنید خیلی خلاصه بگین تا گزارشکار فرستادن براتون سخت نشه
یک چیز مهمی که هست اینکه یا مثل من از روش مطالعه آقای کشاورز استفاده کنید یا خودتون روش مطالعه تون رو به صورت کلی بگین تا تعهد بیشتری داشته باشید
مورد دیگه اینکه این دوره همون طور که میدونن یه دوره طولانیه و اینکه بخوایم برای هرروز هدف مطالعه سنگین بزاریم بعد مدتی خسته میشیم پس بهتره اهداف سبکتری انتخاب کنیم
و فقط هرروز انجام دادن هدفمون رو گزارش بدیم مثلا اگه برنامه مطالعاتی امروز من دوبار خوندن هر قسمته و من چهار بار هر قسمت رو خونده باشم در گزارشکار دو بار رو میگم این باعث میشه هی نخواین خودتون رو با عملکرد روز قبلیتون مقایسه و خسته کنید و هدف روزانه که بهش رسیدین براتون مهم باشه
اگه عکس درسی که خوندین رو بفرستید خیلی خوب میشه
و مهم ترین قانون
نشانه تسلط به هر درسی اینکه بتونید بازگوش کنی و خلاصه اش رو بگی پس لطفا بعد از تموم کردن درس یه ویس از خودتون بگیرید و بفرستید تا همگی انرژی بگیریم ![]()
![]()
پس بریم که شروع کنیم![]()
![]()









