کمه ؟ ینی منم تنبلم![]()
دو سه بار از قبل همه درسا رو دیده بودم وقتی دوباره شروع کردم.
ینی روزی ۲ بار هم به هر کدومش گوش ندادم.
بنظر من کمه، چون میخواستم حداقل روزی ۲ بار گوشداده باشم.
برنامه شما ممکنه فرق کنه خب.
Emotional Mastery I
![]()
با کمی تغییر… ![]()
خیلی خوب بود![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
آفرین به این همه خلاقیت![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ممنان ![]()
![]()
الگوها 2/7
درس اصلی دو بار
درس واژگان یک بار
درس مینی استوری دو بار
بله درسته هرکی روش خودشو داره مثلا من اروم جلو میرم بخاطر شرایطم
البته که شوخی کردم راجب تنبلی منظوری نداشتم.
آیدا جون مبارکه درس جدیددد![]()
موفق باشییی دخترر![]()
![]()
ممنونم مبیناجونییی![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام![]()
![]()
درس 4
روز دوم: تکرار فعالانه
درس اصلی : 2بار گوش دادم،1بار تکرار فعالانه
واژگان: 2بار
داستان کوتاه: 3 بار
الگوها 3/7
درس اصلی دو بار
درس واژگان یک بار
درس مینی استوری دو بار
درس پنجم تسلط بر افکار
دو سری کامل گوش کردم
داستان کوتاه همراه با تکرار،
کجایند دوستااااااااان پر تلاش ![]()
دست بکشید از اینستاگرام ![]()
درس پنجم
فقط داستان کوتاه با تکرار
در حد حفظ زنجیره ![]()
تکرار 1/7
درس اصلی دو بار
درس واژگان یک بار
درس مینی استوری دو بار
تکرار 2/7
درس اصلی دو بار
درس واژگان یک بار
درسی مینی استوری دو بار
درود ![]()
درس پنجم دو سری کامل گوش کردم thought mastery
تا پس فردا خلاصه گویی و شروع درس ششم
منم این درس رو شروع کردم



