پارتنر زبان یا مکالمه و همکاری گروهی

من سطحم A2 هست دوست دارم ی پارتنر فعال یا چند نفر ک مایل باشن ی گروه بزنیم و مکالمه و همکاری کنیم. ممنون میشم دوستانی ک قصد تقویت زبان دارن جواب بدن

2 پسندیده

من هستم

گروه داخل روبیکا یا جای دیگه

در چه سطحی هستین؟

B1 تقریبا

منم میخام لینگ گروه رو میشه بدید

ترجیحا گروه بزنین و تو بَله اینکار و بکنین لینک نفرس به ایدیم پیام بده لطفا تو بله

@Jonyenglish

ble.ir/join/A4WZLkjuHB

آیدی گروه بله

دوست عزیز داخل گروه با آیدی نمیشه کسی را ادد کرد ینی هرچی میزنم نمیشه شمارم گذاشتم ی پیام بده اگر تونستی با آیدی وارد شو

ble.ir/join/A4WZLkjuHB

1 پسندیده

سلام منم B1 هستم ولی بدم نمیاد مجدد برام دوره بشه اگه لینک گروه بزارین عالی میشه . مرسی

من نمیتونم جوین بشم ‌ ممکنه بگین چجوری وارد میشه وارد شد ؟

پیشنهاد میکنم برای مرور زبان دوره ی انگلیسی کامل و یکبار دیگه مرور کنی:innocent: