من سطحم A2 هست دوست دارم ی پارتنر فعال یا چند نفر ک مایل باشن ی گروه بزنیم و مکالمه و همکاری کنیم. ممنون میشم دوستانی ک قصد تقویت زبان دارن جواب بدن
2 پسندیده
من هستم
گروه داخل روبیکا یا جای دیگه
در چه سطحی هستین؟
B1 تقریبا
منم میخام لینگ گروه رو میشه بدید
ترجیحا گروه بزنین و تو بَله اینکار و بکنین لینک نفرس به ایدیم پیام بده لطفا تو بله
@Jonyenglish
ble.ir/join/A4WZLkjuHB
آیدی گروه بله
دوست عزیز داخل گروه با آیدی نمیشه کسی را ادد کرد ینی هرچی میزنم نمیشه شمارم گذاشتم ی پیام بده اگر تونستی با آیدی وارد شو
ble.ir/join/A4WZLkjuHB
1 پسندیده
سلام منم B1 هستم ولی بدم نمیاد مجدد برام دوره بشه اگه لینک گروه بزارین عالی میشه . مرسی
من نمیتونم جوین بشم ممکنه بگین چجوری وارد میشه وارد شد ؟
پیشنهاد میکنم برای مرور زبان دوره ی انگلیسی کامل و یکبار دیگه مرور کنی![]()