سلام و وقت بخیر ، به کارشناسان برنامه خوب زبانشناس، میخواستم پیشنهاد بدم که دوره real listening & speaking رو که با لهجه بریتیش هست لطفا به سایر دوره ها اضافه کنید.به نظر من یکی از بهترین دوره های تقویت شنوایی و مکالمه هست و از تکتیک ها بهتره ، البته از نظر من.سپاسگزارم از توجهتون![]()
![]()
3 پسندیده
سلام
پیشنهادتون به همکاران منتقل میشه تا همکاران بخش منابع بررسی کنند و در این مورد تصمیم بگیرند
3 پسندیده
سپاسگزارم![]()
1 پسندیده