سلام و عرض خدمت بابت این برنامه ی خیلی خفن و کاربری از شما اول تشکر میکنم دوم اینکه بنظرم اگه پایان هر سطح من الان A2 هستم اگه میشد یه مروری بعد از اتمام سطح بود درباره ی سطح قبلی خیلی خوب میشد
1 پسندیده
سلام دوست خوبم میتونین دروس رو خودتون مرور کنین و یک یاداوری مجدد در مطالعه داشته باشین
البته علاوه بر مرور مطالبی که خوندین در دروس تعاملی در هر فصل چندین بخش به مرور مطالب قبلی اختصاص داده شده