ببین من سطح زبان b1هست میخوام یادگیری رو دوباره شروع کنم ولی خودخوان نمیدونم چه جوری با چ منبعی و چه جوری هروروز و هرهفته برنامه ریزی کنم گیج شدم
اگه از من میپرسی دوره لینگانو رو بگیر خیلیی خوبه اما اگه تو زبانشناس میخوای خودت بخونی از دوره ی انگلیسی کامل شروع کن + دولینگو و پادکستای ای جی هوگ و ببین![]()
1 پسندیده
در کنارشم اگه بتونی کلاس زبانم بری که عالیه![]()
خیلی ممنونم از پاسخگوییتون![]()
![]()
![]()
1 پسندیده
خواهش میکنم![]()
1 پسندیده
۰۹۱۰۲۱۵۹۸۶۵
۰۹۱۰۲۱۵۹۸۶۵
برا چیه؟!
سلام دوست عزیز
باتوجه به سطحتون میتونید از منابعی که داخل لینک زیر هستش استفاده کنید. نحوهی مطالعه هم براتون توضیح داده شده.
مطالعه دورههای تعاملی مثل دوره انگلیسی کامل و دولینگوی فارسی هم به دلیل سیستم پرسش و پاسخی که دارن بهتون توصیه میشه و میتونه براتون مفید باشه.
1 پسندیده
خیلی ممنونم ازتوون![]()
![]()
![]()
![]()
2 پسندیده