علت عدم کاربرد S’ مالکیت

علت عدم کاربرد S’ مالکیت برای اسم دوم در جمله زیر چیست؟

I think George and Peppa pictures should go on
the wall.

نقاشی های جورج و پیپا

سلام دوست عزیز
ممکنه اشتباه نوشتاری باشه.
لطفاً آدرس دقیق درس رو بفرمایید که داخل کدوم مجموعه است تا بیشتر بررسی بشه.

مرسی پاسخ دادید. این سوال کسی ازم پرسید. ببخشید اینجا مطرح کردم.:folded_hands:

خواهش میکنم. داخل اپ مجموعه پپا پیگ هم موجوده و احتمال دادم داخل اپ دیده باشید، به همین علت خواستم ابتدا متن چک بشه.
و اینکه علت عدم استفاده از این مالکیت اینجا این می‌تونه باشه که خواسته ساختار جمله رو ساده تر کنه. اگر بخواهیم مالکیت رو به وضوح نشون بدیم میتونیم بگیم George’s and Peppa’s pictures اما این ساختار جمله رو پیچیده می‌کنه. معمولاً تو زبان محاوره ساده‌تر بیان میشه.

1 پسندیده

سپاس فراوان، یکی از بچه های اینجا بهم گفت از این کارتون شروع کنم. مرسی برنامه ها را چک می کنم.

1 پسندیده

خواهش میکنم
برای شروع میتونید از منابعی که داخل لینک زیر گفته شده هم استفاده کنید.

و اگر به حالت پرسش و پاسخ علاقه دارید دوره‌های تعاملی مثل انگلیسی کامل و دولینگوی فارسی هم می‌تونه براتون مفید باشه.