باسلام ی سوال کسی که تمامی درس های این دوره رو با روش کامبیز تا پنج روز تکرار کنه از سطح a1تا چه سطحی انتظار پیشرفت است هر پنج روز دو تا سه درس رو تکرار کنه
سلام دوست گرامی این دوره صرفا یک دوره ابتدایی برای شروع هست و توقع سطح بالا نباید ازش داشته باشین
2 پسندیده