در خارج از ایران به دلیلی عدم اتصال به اینترنت داخلی نمی شه از اپ استفاده کرد، مشترکین خارج از ایران چطور می تونند برنامه رو فعال و به درس هاشون ادامه بدن، قفل شده اپلیکیشن و اتصال می خواد
سلام دوست گرامی باید ی چند روز دیگه تحمل کنید، همکاران فنی دارن یکسری کارها انجام میدم که این مشکل رو برطرف کنن