کارتون دوزیستان

توی دو بخش این کارتون هست یجا اسمش آمفیبیاست و یجا دوزیستان اینو لطفا اصلاح کنید درخواست دیگه ای که دارم لطفا فصل های بعدی این کارتون رو هم بزارید :folded_hands::two_hearts:

وای اره واقعا کارتونش خیلی خوووبه. کلی چیز به ادم یاد میده خیلیم خنده داره:joy:

1 پسندیده

خنده دار تر از اون پپاپیگ و خوک ها می افتن کف زمین میخندن یا خ خ میگن :face_with_head_bandage:

2 پسندیده

یکی در قالبی فیلم انیمشنی بوده که خودمون در نسخه قبلی پارت بندی کردیم و یکی سریال انیمیشنی هست که خودش اپیزود بندی داره

1 پسندیده

میشه قسمت های جدید رو اضافه کنید:folded_hands:

بله این مورد تو لیست بارگذاری بود متاسفانه نت ملی شد

2 پسندیده