توی دو بخش این کارتون هست یجا اسمش آمفیبیاست و یجا دوزیستان اینو لطفا اصلاح کنید درخواست دیگه ای که دارم لطفا فصل های بعدی این کارتون رو هم بزارید ![]()
![]()
وای اره واقعا کارتونش خیلی خوووبه. کلی چیز به ادم یاد میده خیلیم خنده داره![]()
1 پسندیده
خنده دار تر از اون پپاپیگ و خوک ها می افتن کف زمین میخندن یا خ خ میگن ![]()
2 پسندیده
یکی در قالبی فیلم انیمشنی بوده که خودمون در نسخه قبلی پارت بندی کردیم و یکی سریال انیمیشنی هست که خودش اپیزود بندی داره
1 پسندیده
میشه قسمت های جدید رو اضافه کنید![]()
بله این مورد تو لیست بارگذاری بود متاسفانه نت ملی شد
2 پسندیده