سلام رمان متوسط معرفی می کنید
چه ژانری دوستداری؟
عاشقانه/ ماجراجویی هیجانی…تخیلی
نحسی ستاره های بخت ما
پنج قدم فاصله
جایی که عاشق بودیم
عشق و ژلاتو
اینا خوبن برای سطح متوسط. البته بی چالشم نیستن اونقدر، دیگه باید ببینی خودت چقدر باشون ارتباط میگیری.
ببینید من غرور و تعصب خوندم و خب عاشقش بودم با اینکه پیشرفته بود
و پنج قدم فاصله فیلمشو ک دیدم محشر بودش من عاشق چالشم فقط دیگه خیلی سخت نباشه مثلا بلندی بادگیرو اصلا نتونستم بخونم…
اگه غرور تعصب دوستداشتی (موردعلاقه خودمم هست
) احتمالا از زنان کوچک، قصر آبی، عقل و احساس با اینکه خیلی شبیه غرور تعصبه، و جین ایر هم خوشت میاد. سطح اینارم چک کن.
واییییییی جین ایر رو خوندم نسخه خلاصه شو عاشقش بودم![]()
ولی نسخه کاملش سخت تر از غرو و تعصبه و زنان کوچک بله عالیه اونو باید برم برای بار سوم بخونم![]()
خیلی ممنون بابت معرفی هاتون حتما چک کنم ببینم سطحم می خوره یا نه ![]()
![]()
من کتاب صوتی جایی که عاشق بودیم رو دارم میخونم و تقریبا به اواسطش رسیده ، از داستان و روند ماجرا خوشم میاد. زیادم سخت نیست و میتونی کلیتش رو متوجه بشی بنظرم
شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپیری:
یه جورایی با درسهای این رمان زندگی کردم.