میشه رمان متوسط قشنگی که خوندید معرفی کنید

سلام رمان متوسط معرفی می کنید

چه ژانری دوستداری؟

عاشقانه/ ماجراجویی هیجانی…تخیلی

نحسی ستاره های بخت ما

پنج قدم فاصله

جایی که عاشق بودیم

عشق و ژلاتو

اینا خوبن برای سطح متوسط. البته بی چالشم نیستن اونقدر، دیگه باید ببینی خودت چقدر باشون ارتباط می‌گیری.

2 پسندیده

ببینید من غرور و تعصب خوندم و خب عاشقش بودم با اینکه پیشرفته بود :rofl: و پنج قدم فاصله فیلمشو ک دیدم محشر بودش من عاشق چالشم فقط دیگه خیلی سخت نباشه مثلا بلندی بادگیرو اصلا نتونستم بخونم…

2 پسندیده

اگه غرور تعصب دوستداشتی (موردعلاقه خودمم هست:heart_eyes:) احتمالا از زنان کوچک، قصر آبی، عقل و احساس با اینکه خیلی شبیه غرور تعصبه، و جین ایر هم خوشت میاد. سطح اینارم چک کن.

2 پسندیده

واییییییی جین ایر رو خوندم نسخه خلاصه شو عاشقش بودم:face_holding_back_tears::pink_heart: ولی نسخه کاملش سخت تر از غرو و تعصبه و زنان کوچک بله عالیه اونو باید برم برای بار سوم بخونم:heart_eyes:

2 پسندیده

خیلی ممنون بابت معرفی هاتون حتما چک کنم ببینم سطحم می خوره یا نه :face_holding_back_tears::strawberry:

1 پسندیده

من کتاب صوتی جایی که عاشق بودیم رو دارم میخونم و تقریبا به اواسطش رسیده ، از داستان و روند ماجرا خوشم میاد. زیادم سخت نیست و میتونی کلیتش رو متوجه بشی بنظرم

2 پسندیده

شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپیری:
یه جورایی با درس‌های این رمان زندگی کردم.

3 پسندیده