این تاپیک مربوط به درس ای بچه در دورهی نیک کِیو است.
Hey, little train!
Wait for me!
I once was blind but now I see
Have you left a seat for me?
Is that such a stretch of the imagination?
Hey little train!
داشتم تو بخش موسیقی میگشتم و با خودم میگفتم اینجا چیزی که سلیقه من باشه نیست تا اینکه اهنگهای نیک کیو رو پیدا کردم.
این اهنگش جز تاپ تن های منه خیلی دوسش دارم. ممنون میشم از نیک کیو، میوز، تام یورک و سیستم او ا داون و کوئین اهنگ های بیشتری تو اپلیکیشن قرار بدید. یا کمی بیشتر وارد سبک راک الترنیتیو و هارد بشید.