گفتگوی ازاد انگلیسی

سلام دوستان :blush:

این تاپیکو زدم که هر کس تمایل داشت بیاد راجبه چیزی که دوست داره حرف بزنه ولی به زبان انگلیسی:heart_eyes:

خیلی ممنون بابت مشارکت شما:green_heart:

22 پسندیده

بسیار عالی عزیزم:ok_hand:t2:

تاپیک مفیدیه و حتما بتونم مشارکت میکنم:blush:

6 پسندیده

i would be happy to heare from you

agian thanks​:green_heart::blush:

5 پسندیده

8 پسندیده

Thank you for creating this interesting topic.

I hope to contribute and send my voice tomorrow

4 پسندیده

I enjoyed hearing your voice. It’s pleasant. =))

3 پسندیده

8 پسندیده

سلام دوست عزیز:woman_raising_hand:t2: منم شرکت میکنم. شاید به خارجکی واستون خوانندگی هم کردم:grin:

6 پسندیده

7 پسندیده

به وقت تمرین زبان با آهنگ :grinning_face_with_smiling_eyes: واسه خودم کنسرت تشکیل دادم .بچه ها تحریرام‌ خوبن؟:grin: اهنگ رو از حفظ دارم میخونم واسه همین گاهی زبونم میپیچه و تپق میزنم .متن رو یادم میره هی .

40 پسندیده

چقدر باحال و متنوع بود ویس تون…:joy::ok_hand:t2::smiling_face_with_three_hearts:

این که با آهنگ بتونی بخونی خیلی هنره… آفرین به شما:clap:t2::clap:t2:

8 پسندیده

خیلییی خوب بود:grin::grin:

منم اینکارو زیاد میکنم و صدامو ضبط میکنم ببینم درست تلفظ کردم یا نه

7 پسندیده

قربون شما:sweat_smile:

محبت داری :bouquet:

:joy::joy::sweat_smile::sweat_smile: فدات عزیزی …خیلیم رفته بودم تو حس:neutral_face::joy:

6 پسندیده

خیلی باحال بود، لطفا بیشتر کنسرت بزارید.:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 پسندیده

ممنون ازت:grinning_face_with_smiling_eyes: برای کنسرت لطفا بلیط تهیه کنید. تشکر :woman_shrugging:t6::orange_heart::folded_hands:t3::joy:

7 پسندیده

خداییش کیف کردممممممممم:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: اشکم درامود

خیلی ممنونم از شما تاپیک رو منور کردین:strawberry::pink_heart:

5 پسندیده

11 پسندیده

حالا که دوستمون کنسرت گزاشتن منم اهنگ مورد علاقه این روزامو میزارم:blush:

as it was Harry Styles

11 پسندیده

عزیزمی عزیزم :smiling_face_with_tear::heart:

2 پسندیده

I meant this

Ingratitude

5 پسندیده