سلام دوستان ![]()
این تاپیکو زدم که هر کس تمایل داشت بیاد راجبه چیزی که دوست داره حرف بزنه ولی به زبان انگلیسی![]()
خیلی ممنون بابت مشارکت شما![]()
سلام دوستان ![]()
این تاپیکو زدم که هر کس تمایل داشت بیاد راجبه چیزی که دوست داره حرف بزنه ولی به زبان انگلیسی![]()
خیلی ممنون بابت مشارکت شما![]()
بسیار عالی عزیزم![]()
تاپیک مفیدیه و حتما بتونم مشارکت میکنم![]()
i would be happy to heare from you
agian thanks![]()
![]()
Thank you for creating this interesting topic.
I hope to contribute and send my voice tomorrow
I enjoyed hearing your voice. It’s pleasant. =))
سلام دوست عزیز
منم شرکت میکنم. شاید به خارجکی واستون خوانندگی هم کردم![]()
به وقت تمرین زبان با آهنگ
واسه خودم کنسرت تشکیل دادم .بچه ها تحریرام خوبن؟
اهنگ رو از حفظ دارم میخونم واسه همین گاهی زبونم میپیچه و تپق میزنم .متن رو یادم میره هی .
چقدر باحال و متنوع بود ویس تون…![]()
![]()
![]()
این که با آهنگ بتونی بخونی خیلی هنره… آفرین به شما![]()
![]()
خیلییی خوب بود![]()
![]()
منم اینکارو زیاد میکنم و صدامو ضبط میکنم ببینم درست تلفظ کردم یا نه
قربون شما![]()
محبت داری ![]()
![]()
![]()
![]()
فدات عزیزی …خیلیم رفته بودم تو حس![]()
![]()
خیلی باحال بود، لطفا بیشتر کنسرت بزارید.![]()
ممنون ازت
برای کنسرت لطفا بلیط تهیه کنید. تشکر ![]()
![]()
![]()
![]()
خداییش کیف کردممممممممم![]()
![]()
اشکم درامود
خیلی ممنونم از شما تاپیک رو منور کردین![]()
![]()
حالا که دوستمون کنسرت گزاشتن منم اهنگ مورد علاقه این روزامو میزارم![]()
as it was Harry Styles
عزیزمی عزیزم ![]()
![]()
I meant this
Ingratitude