سلام رفقا
من ی چالش برا خودم گذاشتم که توی ۳۰ روز مکالمه م رو هر چقدر که بتونم بهبود بدم
قراره رو اصطلاحات سطح B2 انگلیسی کامل زبانشناس تمرکز کنم
سلام رفقا
من ی چالش برا خودم گذاشتم که توی ۳۰ روز مکالمه م رو هر چقدر که بتونم بهبود بدم
قراره رو اصطلاحات سطح B2 انگلیسی کامل زبانشناس تمرکز کنم
موفق باشید
ممنونم
امیدوارم به سرانجام برسونم
سلام، خیلی چالش مفیدی میتونه باشه بنظرم.
چرا روند پیشرفت و یسری توضیحات مثل چیزایی که تو اون روز تمرین کردید رو هر روز اینجا به اشتراک نمیزارید؟
فکر میکنم هم برا خودتون میتونه مفید باشه هم برا بقیه. ممکنه بقیه هم شرکت کنن.
آره موافقم
همینجا کارایی که میکنم رو میزارم و نتیجه رو هم میگم