آپشن کپی و عکس در هوش مصنوعی

سلام. خسته نباشید عزیزان. یه پیشنهادی دارم برای هوش مصنوعی که خیلی کاربردیه. لطفا آپشن کپی رو بهش اضافه کنید. من برای تمرینا نیاز دارم متن رو کپی کنم بفرستم یا برای خودم داشته باشم. خیلی بده که نمیشه متن رو کپی کرد. لطفا این مورد رو بررسی کنید. موضوع دیگه فرستادن عکس برای هوش مصنوعیه که بتونه آنالیز کنه. مثلا برای رایتینگ نیازه که بررسی بشه یا تمرینا رو تصحیح کنه. اگر این آپشن هم داشته باشه عالی میشه. ممنونم.

5 پسندیده

سلام دوست عزیز
پیشنهاد تون به لیست پیشنهادات اضافه میشه اما تصمیم‌گیری برای انجام به عهده مدیران اپ هست.

2 پسندیده

وای دقیقا خواسته منم هست خیلی نیازه

2 پسندیده

سلام

من می‌خوام نسخه هوش مصنوعی رو بخرم ولی خوب دیپسیک هست بنظرتون ارزششو داره بخرم نسخه هوش مصنوعی یا همون دیپسیک خوبه

در شرایط موجود خیلی خوبه یک ماهه بخرین ببینین به کارتون میاد یا نه اخر هر درس و‌دوره تمرین با Ai داره که بنظرم مفیده

1 پسندیده