بنظرم گرامر سختی داره و اون حروف صدا دار بتونی درست تلفظ کنی. بازم برای شما راحتتر است بتونید ارتباط برقرار کنید. منم امیدوارم اول بتونم انگلیسی یاد بگیرم.
اره راحتتره موفق باشی عزیزم
بلههه وقتایی که کار میکنم اهنگای این گروهو گوش میدم![]()
زبان ترکیهای خیلی اسونه واقعا. من با دیدن فیلم یاد گرفتمش الانم با دولینگو تقویتش میکنم
سلام میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟
چجوری از صفر شروع کنم؟ ![]()
مغزم درد گرفت
این ویو یه آهنگ مخصوص میخواد
میگن مغز نولان هم درد گرفته
سلام سلام
به همکاران میگم پی وی راهنماییتون کننن ![]()
![]()
Waow!
Lost within the end deep house remix
یادش بخیر
بعد زنگ آخر مدرسه کنار مدرسمون یه سی دی فروشی داشت ما بچه ها جمع میشدیم میرفتیم سی دی بازی و اینا میخردیم.
من اولین آلبوم موسیقیمو خریده بودم
اون موقع هرکی آلبوم موسیقی میگرفت خفن بود
سی دی من واااااااااای یادش بخیر
امروز یک دفعه ای یاد این آهنگ افتادم ولی جدی جدی زود میگذره
16 سال گذشت ، چقدر زوود
BM (LONDON VIEW)
BANG BANG BANG
وای دقیقا شما متولد چندین مگه
دقیاقش رو بگم باید شناسنامه رو هم ضمیمه کنم![]()
چرا مث خانما مقاومت میکنین
ولی این خاطره ای که گفتین مال دهه هفتادیاس
مگه خانوم آقا داره اسپورته![]()
آهنگ برای ساله 89 هستش
من اون موقع دبستانی بودم
به به![]()
بفرست براش![]()
