<<<<<<<<<<قروقاطیه با حضور افتخاری نیره

بنظرم گرامر سختی داره و اون حروف صدا دار بتونی درست تلفظ کنی. بازم برای شما راحتتر است بتونید ارتباط برقرار کنید.‌ منم امیدوارم اول بتونم انگلیسی یاد بگیرم.

3 پسندیده

اره راحتتره موفق باشی عزیزم

بلههه وقتایی که کار میکنم اهنگای این گروهو گوش میدم:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:زبان ترکیه‌ای خیلی اسونه واقعا. من با دیدن فیلم یاد گرفتمش الانم با دولینگو تقویتش میکنم

3 پسندیده

سلام میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟

چجوری از صفر شروع کنم؟ :pleading_face:

مغزم درد گرفت


آسمون ما هر روز یه زیبایی خاص داره

4 پسندیده

این ویو یه آهنگ مخصوص میخواد

میگن مغز نولان هم درد گرفته

1 پسندیده

4 پسندیده

سلام سلام

به همکاران میگم پی وی راهنماییتون کننن :smiling_face::rose:

Waow!

Lost within the end deep house remix

3 پسندیده

یادش بخیر

بعد زنگ آخر مدرسه کنار مدرسمون یه سی دی فروشی داشت ما بچه ها جمع می‌شدیم می‌رفتیم سی دی بازی و اینا می‌خردیم.

من اولین آلبوم موسیقیمو خریده بودم

اون موقع هرکی آلبوم موسیقی می‌گرفت خفن بود

سی دی من واااااااااای یادش بخیر

امروز یک دفعه ای یاد این آهنگ افتادم ولی جدی جدی زود میگذره

16 سال گذشت ، چقدر زوود

4 پسندیده

BM (LONDON VIEW)

BANG BANG BANG

3 پسندیده

وای دقیقا شما متولد چندین مگه

1 پسندیده

دقیاقش رو بگم باید شناسنامه رو هم ضمیمه کنم:grinning_face_with_smiling_eyes:

چرا مث خانما مقاومت میکنین :joy: ولی این خاطره ای که گفتین مال دهه هفتادیاس

1 پسندیده

مگه خانوم آقا داره اسپورته:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 پسندیده

آهنگ برای ساله 89 هستش

من اون موقع دبستانی بودم

1 پسندیده

به به:heart_eyes::heart_eyes:بفرست براش:grin:

4 پسندیده