چی باعث شد بیاید سمت زبان؟چه کاری،حرفی،عملی،تلنگری؟چی انگیزتون شد برای شروع و ادامه دادن؟…
تجربتون رو بگید
قطع شدن نت و بیکاری ![]()
![]()
اولش که سنم کمتر بود جنبه اعتماد به نفس و جذاب بودن تو دید بقیه داشت. هر موقع یه ایرانی میدیدم انگلیسی صحبت میکنه میگفتم واو چه خفنه طرف! این شروعش برای خودم بود. بعد یه مدت که خودم مکالمم یکم خوب شد و عادی شد این قضیه، به دید شغلی بهش نگاه کردم. برای همین آکادمیک پیش رفتم و وارد رشته مترجمی شدم. الانم آینده شغلیم بهش مربوطه.
خیلی هم عالی موفق باشید ان شالله![]()
تایم شیوع بیماری و جنگ خیلی هارو روانه زبان کرد واقعا![]()
![]()
عدو شود سبب خیر
اگر خدا خواهد![]()
احساس میکنم اینکه فقط زبان مادریمو بلد باشم مثل یه پرنده تو قفسم زبان انگلیسی در دنیای بزرگی رو باز میکنه حس آزادی میده امیدوارم بتونم برسم بهش
تونوجوونیم جایی خونده بودم هر آدمی که بتونه غیر از زبان مادریش به یه زبان دیگه صحبت کنه،انگاری که دو تا آدمه.
خیلی آرزوی دو تا آدم بودنوداشتم،همیشه نگاه حسرت آمیزی به اونایی که میتونستن انگلیسی روان صحبت کنند،داشتم![]()
تا اینکه هم دوتا ادم بودنو تجربه کردم وهم دیگه هرگز حسرت کسیو ندارم
الان حسرتم و دلتنگی شدیدم مکالمه نداشتن با دوستای غیر ایرانیمه که بخاطر قطعی نت هیچ دسترسی بهشون ندارم![]()
شروع جدیم البته دوران کرونا و خونه نشینی بود.
چه تعبیر قشنگیه،ندونستن زبان انگلیسی مثل پرنده ای تو قفس.از خیلی جهات میتونه همینطور باشه.
حتما بهش میرسید.
مهاجرت و آیلتس
اوّلش برام دلیل آکادمیک و دانشگاهی داشت. تنها خوبی دانشگاه در کنار یافتن چندتا دوست خوب همین بود.
درود بر شما
چندساله مطالعه میکنید؟
واقعا همینطوره![]()
Good luck![]()
مبینا جان نمیدونم چرا ولی عاشق یادگرفتنشم اصلا سرم درد میکنه یادبگیرم و هرچی فیلم خارجی میبینم بیشتر مشتاق میشم
ذوقش رو دارم ،،،
منتظر پیامت بودم نیره جان![]()
ندید خیلی دوست دارم دختررررررر
پس سرت درد میکنه برا زبان،دلیلی بس زیبا![]()
![]()
![]()
منم عاشق فیلم و اهنگ های انگلیسی ام
هر فیلمی میبینم تا مدت ها حسشو میگیرم خیلی خوبه![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
قربون شکل ماهت منم دوست دارم،،،،
وای آره![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خیلی شدید، حالم خوب میشه،
عزیزمی![]()
![]()
خب من اصلا قصدم زبان نبود
میخاستم یه هندزفری بخرم سرکار همکارم بحث برنامه زبان با خودشون میکردن.من هم کنجکاو شدم نصب کردم بعد جوگیرشدم اکانت یکساله خریدم!!!دوهفته فراموش کردم ولی همینکه چشمم به زبانشناس میفتاد گفتم چه اشتباهی کردم پول هندزفری دادم برنامه…هیچی دیگه خواستم دلم حداقل نسوزه یه دوهفته ای خوندم که پولم هدر نرفته باشه…القصه الان نزدیک سه ساله دارم زبانشناس و زبان میخونم که پول هندزفریم حروم نشده باشه!!!با این تفاوت که دیگه کتابا و فیلمهارو همش رو انگلیسی میبینم و میخونم!!!