چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

چه سخت شد.

راهکار بدید دوستان.

2 پسندیده

به نظرم چون حالت تمرینی برای خودمون داره، هرچقدر و هرکجای متن رو که باهاش حال کردیم بخونیم و بفرستیم

3 پسندیده

من اون یکی اکانتم بالا نمیاد

گفتم با این بگم

این ۶ دقیقه رو هر نفر ۱ دقیقش رو بگه

بعد میدیم شما میکس کنی بشه یه فایل ۶ دقیقه ای

ب نظرم باحال میشه

4 پسندیده

برای مثال

من از اول درس تا ثانیه ۵۹ که جمله The sun was hot رو برمیدارم

نفر بعدی هم تعیین میکنه از کجا تا کدوم جمله

2 پسندیده

سلام

زبانشناس نمایشنامه نداره؟ فکر کنم اگه نمایشنامه انگلیسی ای انتخاب کنیم و هرکس دیالوگ نقش خودش رو بخونه خیلی جالب بشه.‌ راوی هم کسی که تاپیک و راه انداخته

3 پسندیده

درودوسپاس

تا دقیقه 2 خوندم

به نظر من، همه باهم تا دقیقه 2 بخونید ویس بگیرید و بفرستید ، و سری بعدی همه باهم از دقیق 2 تا 4 که می‌تونه هر روز یا یک در روز میان باشه

7 پسندیده

من با این پیشنهاد موافقم:woman_raising_hand:t2:

2 پسندیده

خوش اومدین :blush::cherry_blossom::sparkles:

خیلیم عالی:clap::clap::clap::clap::100::100::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 پسندیده

نمیدونم :sob::sob::sob:

یعنی کتاب رو عوض کنیم و داستان های کوتاه بخونیم؟!

نه بنظرم همین کتاب خوبه. همون هر سری هرکی ۲ مین از کتاب رو بخونه بعد بریم جلو. اینجوری وقت زیادیم از کسی نمیگیره

2 پسندیده

پس اول بگین بعد تا شب بفرستید مثلا دو دقیقه دوم مال من

1 پسندیده

خببب منم خوندم:rofl: سعی کردم حس بگیرم :smiley:

این از ۲ مین اول داستان

اقا الان گوش دادم فهمیدم چقدر اشتبا داشتم

دارک رو گفتم دراک :rofl::rofl::rofl:

11 پسندیده

میتونیم تقسیم هم بکنیم

نمیدونم باز هرچی جمع بگه من قبل اینکه پیامو بخونم ویس گرفتم بخش اولو

1 پسندیده

Great​:ok_hand::100::clap:

1 پسندیده

من میگم هرروز یه قسمت رو گوش کنیم و هرکس ۲ دقیقه ویس بفرسته از هر بخشی که میخواد چون هدف اصلی ما اینکه از ویس فرستادن نترسیم و بهش عادت کنیم به نظر اینجوری بهتره

4 پسندیده

اره این بهتره و دست همه رو باز میزاره که راحت شرکت کنن

2 پسندیده

خب اینم ویس من:joy:

دیگه خسته شدم از ویس گرفتن بیخیال فرستادم :sob::rofl:

فقط خندیدنم:expressionless_face::weary_face:

12 پسندیده

اتفاقا اونجوری الان واقعا هستین بفرسین و بعدا که پیشرفت کردین و ویس الانتونو بشنوینو پیشرفتتونو ببینین جذابه

1 پسندیده

منم ی ویس گرفتم اینقد توش خندیدم :rofl:(البته برا من بخشی از داستان نبود)

وااییی صدای مردونه عالی بود:joy::joy::joy:

عالی بوددد:sparkles::two_hearts:

4 پسندیده