چه سخت شد.
راهکار بدید دوستان.
چه سخت شد.
راهکار بدید دوستان.
به نظرم چون حالت تمرینی برای خودمون داره، هرچقدر و هرکجای متن رو که باهاش حال کردیم بخونیم و بفرستیم
من اون یکی اکانتم بالا نمیاد
گفتم با این بگم
این ۶ دقیقه رو هر نفر ۱ دقیقش رو بگه
بعد میدیم شما میکس کنی بشه یه فایل ۶ دقیقه ای
ب نظرم باحال میشه
برای مثال
من از اول درس تا ثانیه ۵۹ که جمله The sun was hot رو برمیدارم
نفر بعدی هم تعیین میکنه از کجا تا کدوم جمله
سلام
زبانشناس نمایشنامه نداره؟ فکر کنم اگه نمایشنامه انگلیسی ای انتخاب کنیم و هرکس دیالوگ نقش خودش رو بخونه خیلی جالب بشه. راوی هم کسی که تاپیک و راه انداخته
درودوسپاس
تا دقیقه 2 خوندم
به نظر من، همه باهم تا دقیقه 2 بخونید ویس بگیرید و بفرستید ، و سری بعدی همه باهم از دقیق 2 تا 4 که میتونه هر روز یا یک در روز میان باشه
من با این پیشنهاد موافقم![]()
خوش اومدین ![]()
![]()
![]()
خیلیم عالی![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
نمیدونم ![]()
![]()
![]()
یعنی کتاب رو عوض کنیم و داستان های کوتاه بخونیم؟!
نه بنظرم همین کتاب خوبه. همون هر سری هرکی ۲ مین از کتاب رو بخونه بعد بریم جلو. اینجوری وقت زیادیم از کسی نمیگیره
پس اول بگین بعد تا شب بفرستید مثلا دو دقیقه دوم مال من
خببب منم خوندم
سعی کردم حس بگیرم ![]()
این از ۲ مین اول داستان
اقا الان گوش دادم فهمیدم چقدر اشتبا داشتم
دارک رو گفتم دراک ![]()
![]()
![]()
میتونیم تقسیم هم بکنیم
نمیدونم باز هرچی جمع بگه من قبل اینکه پیامو بخونم ویس گرفتم بخش اولو
Great![]()
![]()
![]()
من میگم هرروز یه قسمت رو گوش کنیم و هرکس ۲ دقیقه ویس بفرسته از هر بخشی که میخواد چون هدف اصلی ما اینکه از ویس فرستادن نترسیم و بهش عادت کنیم به نظر اینجوری بهتره
اره این بهتره و دست همه رو باز میزاره که راحت شرکت کنن
خب اینم ویس من![]()
دیگه خسته شدم از ویس گرفتن بیخیال فرستادم ![]()
![]()
فقط خندیدنم![]()
![]()
اتفاقا اونجوری الان واقعا هستین بفرسین و بعدا که پیشرفت کردین و ویس الانتونو بشنوینو پیشرفتتونو ببینین جذابه
منم ی ویس گرفتم اینقد توش خندیدم
(البته برا من بخشی از داستان نبود)
وااییی صدای مردونه عالی بود![]()
![]()
![]()
عالی بوددد![]()
![]()