سلام درس چهار
من اصلااا نمیدونستم دبی مال انقدر خفنه! ![]()
برای منم جالب بود بزرگترین مرکز خرید دنیا. مطلب انگلیسی دیگه ای درباره اش داخل اینترنت هست.
من تا سوم نفهمیدم سختی درس خوندن چیه از چهارم به بعد حفظیات زیاد داشت واای خیلی بد بود از جغرافیا متنفر بودم متنفررررر به زور مباحثش رو …..
تفاوت ال نینو و لا نینا چیه و هرکدوم روی کدوم مناطق اثر میذارن؟
ببخشید؟
Chapter 6
هرکی فردا ویس نده … است
قشنگ گفتی![]()
![]()
![]()
![]()
هشدار آخر بود فقط ۲۴ ساعت فرصت دارن وگرنه خواهیم دید چه خواهد شد ناوگان ما همیشه آمادست
عزیزم چقدر قشنگ و بانمک میخونی![]()
![]()
ماشالا چپتر۶ رسیدی!
من ویس چپتر۵ مونده
باید تکونی به خودم بدم…
![]()
خواهیم دید چه خواهد شد![]()
![]()
فداتشم ![]()
![]()
![]()
وقتی جدی میخونم خیلی تپق میزنم باید مسخره بازی درارم(پشت گوشی هی دستمو تکون میدم ادا در میارم)![]()
![]()
اشکالی نداره مهم اینه قطعش نکنیم و انجامش بدیم![]()
بنظرم قسمت اولو ک تموم کردیم یذره تایم بدیم تا هم کسایی که فرصت نکردن برسن ، هم خودمونم مرور کنیم، هرکیم دوست داشت سامری بده![]()
آره به نظر منم بین هر درس چند روزی فاصله بدیم…
چون یکی دو روز کمه و بعضی هامون مشغله هامون زیاده نمی رسیم
سلام دوستان گلم.من انجامش دادم![]()
chapter 5,the red 4×4
چرا تو وویس سلام نکردین؟
Hello lazy panda ![]()
![]()
اینم که صدا نداشت
![]()
ا
Chapter 5
Red 4×4
2min first
I didn’t practice well, just