چالش جیغ‌جیغ انگلیسی💃

سلام درس چهار

8 پسندیده

من اصلااا نمیدونستم دبی مال انقدر خفنه! :exploding_head:

6 پسندیده

برای منم جالب بود بزرگترین‌ مرکز خرید دنیا. مطلب انگلیسی دیگه ای درباره اش داخل اینترنت هست.‌

4 پسندیده

من تا سوم نفهمیدم سختی درس خوندن چیه از چهارم به بعد حفظیات زیاد داشت واای خیلی بد بود از جغرافیا متنفر بودم متنفررررر به زور مباحثش رو …..

2 پسندیده

تفاوت ال نینو و لا نینا چیه و هرکدوم روی کدوم مناطق اثر می‌ذارن؟

ببخشید؟

1 پسندیده

Chapter 6

9 پسندیده

هرکی فردا ویس نده … است

3 پسندیده

قشنگ گفتی:rofl::rofl::ok_hand::pinched_fingers:

4 پسندیده

هشدار آخر بود فقط ۲۴ ساعت فرصت دارن وگرنه خواهیم دید چه خواهد شد ناوگان ما همیشه آمادست

2 پسندیده

عزیزم چقدر قشنگ و بانمک میخونی:smiling_face_with_three_hearts::heart:

ماشالا چپتر۶ رسیدی!

من ویس چپتر۵ مونده:face_with_hand_over_mouth:باید تکونی به خودم بدم…

:woman_running: :woman_running: :woman_running:

5 پسندیده

خواهیم دید چه خواهد شد:joy::joy:

2 پسندیده

فداتشم :grin::smiling_face_with_three_hearts::heart:

وقتی جدی میخونم خیلی تپق میزنم باید مسخره بازی درارم(پشت گوشی هی دستمو تکون میدم ادا در میارم):neutral_face::rofl:

اشکالی نداره مهم اینه قطعش نکنیم و انجامش بدیم:heart_eyes:

بنظرم قسمت اولو ک تموم کردیم یذره تایم بدیم تا هم کسایی که فرصت نکردن برسن ، هم خودمونم مرور کنیم، هرکیم دوست داشت سامری بده:grin:

6 پسندیده

آره به نظر منم بین هر درس چند روزی فاصله بدیم…

چون یکی دو روز کمه و بعضی هامون مشغله هامون زیاده نمی رسیم

6 پسندیده

سلام دوستان گلم.من انجامش دادم:woman_raising_hand:t2:

chapter 5,the red 4×4

5 پسندیده

چرا تو وویس سلام نکردین؟

2 پسندیده

Hello lazy panda :woman_gesturing_ok:t5::woman_raising_hand:t2:

3 پسندیده

اینم که صدا نداشت

3 پسندیده

:joy::joy:ا

2 پسندیده

Chapter 5

Red 4×4

2min first

I didn’t practice well, just

5 پسندیده