چالش ۳۰ روزه خرداد برای انگلیسیِ روزمره
درود به همگی امیدوارم آدینه خوبی رو سپری کنید ![]()
از فردا یه تجربهٔ جدید رو با هم شروع میکنیم. نه کتاب قطور، نه قانون سخت. فقط قدمهای کوچیک، اما هر روز.
هر روز فقط دو کار ساده:
۱) تمرین لغت و نوشتن (۵ دقیقه)
۲) یه سؤال گفتگو، هر شب ساعت ۷ (۲-۳ دقیقه اسپیکینگ) و گپ زدن داخل گروه
هفتهٔ اول رو با انگلیسی ۶ دقیقهای BBC شروع میکنیم. هر روز یه بخش کوتاه از BBC گوش میدیم، چند لغت جدید یاد میگیریم و باهاش جمله میسازیم.
هفتههای بعد: فیلم، موسیقی با متن، داستان کوتاه.
هر ۷ روز یه تمرین اختیاری داریم برای خارج شدن از روال عادی.
ساعت گفتگوی روزانه (اسپیکینگ) رو ۷ عصر گذاشتیم، که همش بعدش اگر خواستیم باهم چت کنیم در مورد تاپیک و اگر کاری رو همیشه سر یه ساعت مشخص انجام بدی، برات عادت میشه.
قانون مهم: حتی اگه خیلی خستهای، فقط همون ۲ دقیقه اسپیکینگ رو انجام بده. قدم خیلی کوچیک بهتر از هیچ قدمیه.
از فردا اولین تمرین رو توی گروه میذارم. هیچ آمادگی قبلی لازم نیست. فقط ساعت ۷ به سؤال امشب فکر کن و صدات رو بفرست.
باهم، اما هرکدوم با قدم خودمون 
برای شرکت در چالش خردادماه میتونید از لینک زیر به گروه ما بیاید ![]()
https://ble.ir/eglishclub
اگر لینک کار نکرد به آیدی من در بله (Zibayp) پیام بدید براتون در اسرع وقت میفرستم ![]()