سلام . ۳ بند آخر درس پخش نمی شه . خواندن داستان ناتمام به پایان می رسد.
این تاپیک مربوط به درس خوششانسی یا بدشانسی؟ در دورهی کتابهای خیلی ساده است.
سلام . ۳ بند آخر درس پخش نمی شه . خواندن داستان ناتمام به پایان می رسد.
این تاپیک مربوط به درس خوششانسی یا بدشانسی؟ در دورهی کتابهای خیلی ساده است.
سلام دوست عزیز
این مورد بررسی و در صورت نیاز اصلاح میشه.