ارزیابی دوره The Science of Well-Being

ارزیابی دوره The Science of Well-Being
none 4.75 4

این تاپیک برای دریافت ارزیابی شما از دوره « The Science of Well-Being » نرم افزار «زوم» است.
توضیح مختصری از این دوره:
The Science of Well-Being taught by Professor Laurie Santos overviews what psychological science says about happiness. The purpose of the course is to not only learn what psychological research says about what makes us happy but also to put those strategies into practice.
سطح: 6

2 پسندیده

با اطمینان می گویم:

لازم ترین دوره ی آموزشی برای همه؛
خانم یا آقا،
پیر یا جوان،
افراد بسیار پر مشغله یا افراد کاملا آزاد، …

این دوره بینشی است یا دانشی؟

بیشتر بینشی است اما اواخر آن نکات دانشی ارزشمندی نیز ارائه می کنند.

این دوره چگونه می خواهد به ما کمک کند؟

ما برای خوشبختی خود کارهای مختلفی انجام می دهیم، اما آیا هر یک از این کارها چقدر در میزان رضایتمندی و خرسندی ما تاثیر دارند؟ در هر یک از این مسیرها تا کجا باید پیش برویم؟ کجاها باید متوقف شویم؟ چه موقع باید به دیگر عوامل خرسندی بپردازیم؟ چقدر؟
این دوره به دنبال پاسخگویی به این پرسش ها، از طریق زیر و رو‌ کردن پژوهش های ارجمند و تحقیقات گسترده و بلند مدت دانشمندان بزرگ این عرصه هاست.
مدرس این دوره، خود یکی از اسطوره های موفقیت و کامیابی است. ایشان این مطالب را ابتدا برای دنبال کردن علایق شخصی جمع آوری کرده اند. سپس متوجه شده که حاصل کوشش های شان می تواند راهگشای همگان باشد. بنابراین تصمیم می گیرند که این مطالب را به عنوان یک دوره ی درسی در دانشگاه ییل، یکی از ۱۰ دانشگاه برتر آمریکا، ارائه کنند. چندی نمی گذرد که کلاس های دانشگاه پاسخگوی حجم عظیم متقاضیان نیست. درنتیجه تصمیم می گیرند که یک دوره را در یک جمع دوستانه در منزل شان ضبط کنند و به صورت آنلاین و کاملا رایگان در دسترس عموم مردم قرار دهند.
امیدوارم هر آن که با گذراندن این دوره، حال و روز بهتری پیدا کرد، با ارسال یک ایمیل بسیار کوتاه، در حد چند کلمه، از این استاد ارجمند قدردانی نماید. به امید آن که، روز به روز، بر تعداد چنین بزرگانی، افزوده شود؛ کسانی که این چنین، سخاوتمندانه، حاصل سال های زیادی از عمر خود را، به رایگان در اختیار عموم مردم قرار می دهند.
@a.bayani

10 پسندیده

سلام اقای محمد رضایی سپاس از معرفی این مجموعه. من بخش های ابتداییشو دیدم و بسیار مشتاق شدم تا این دوره رو کامل ببینم. چون خیلی به مباحث موفقیت و روانشناسی علاقمندم و صد البته به مباحثی که باعث بشه تغییرات مثبتی رو در زندگیمون ایجاد کنیم.
ممنونم :rose::rose::rose:

6 پسندیده

چرا ترجمه جا بجا و نا منظمه

موضوع را خیلی دوست دارم

دوره خوبیه ولی این کسی که داره‌ میگه خیلی خستس :neutral_face::joy:

1 پسندیده

غلط املایی فراوان
پروفسور وراج و روی مخ
صحبت هاش پراکنده
اصلا بیشتر باعث ناراحتیت میشه

خیلی خیلی عالی بود من واقعا لذت بردم
ممنونم از دوستان زبانشناس که این محتوای عالی رو برای ما گذاشتن