کمک برا شروع

سلام وقت بخیر…
من تازه نرم افزارو نصب کردم یعنی چند هفته ای میشه و داستان های کودکانه شروع کردم و اینکه داستان ها زیاده و خیلی طول میکشه تا من تک تک این داستان هارو بخونم بعد داستان های مصور و … سطح زبانم هم بد نیست متوسطه…میخواستم دوستان راهنمایی کنن که من از کدوم قسمت شروع کنم کدوم قسمت بهتر برا من جواب میده اکثرا زبان قدرت اینجا میبینم که بچه ها زیاد باهاش درگیرن یا داستان های واقعی منظور من مستقیم برم به اون قسمت ها یا از کودکانه بیام جلو…

2 پسندیده

سلام به نظر من اگه داستان های کودکانه رو خوب متوجه میشین و مشکلی ندارین از زبان قدرت شروع کنین

1 پسندیده

مرسی، ممنون از پاسختون…

1 پسندیده

سلام دوست عزیز زبان شناسی @gorbanzaderamin

در فراگیری (یا مطالعه ) زبان انگلیسی، تمامی بزرگواران تالار متفق القول هستن که :

  1. عجله نداشته باشیم
  2. از انگلیسی لذت ببریم

شما هم توصیه برادرانه بنده را در عمل به دو مورد فوق، جامع عمل بپوشانید که ضرری متوجه شما نخواهد که هیچ، بلکه ضمن لذت بردن، مطالب را عمیقا درک خواهید کرد و ماندگاری آنها برایتان ماناتر خواهد شد.

یه تجربه شخصی یکساله هم از زبان شناس براتون عرض کنم :
اگر مطالب هرچند ساده را هم مطالعه کنید در نرم افزار (حتی به عنوان امور فوق برنامه و سرگرمی)، با تبدیل لغات ساده آبی رنگی که آنها را میدانید، به میدانم، اطلاعات آماری نرم افزار برای شما بسیار دقیق تر خواهد بود.

مثلا :
وقتی می خواهید دوره را شروع کنید (در زبان شناس)
وقتی می خواهید کتابی را بخوانید (در زیبوک)
و یا وقتی می خواهید فیلم ، انیمیشن ، سخنرانی و یا مستند ببینید (در زوم)

نرم افزار زبان شناس با توجه به حجم اطلاعات وارد شده از طرف شما (همان لغاتی که به می دانم تغییر وضعیت دادید) می تونه سطح مناسب شما را ، پیشنهاد بدهد.
مثلا در باب مطالعه کتاب، چنانچه حدودا 80% لغات کتاب را براتون میدانم زده، یعنی اون کتاب برای مطالعه توسط شما مناسب است و الی آخر.

موفق باشی :blush:

5 پسندیده

سلام
من هم مثل شما تازه شروع به کار کردم و سطح زبانم تقریبا متوسط هستش.انگلیسی قدرت رو شروع کردم و ازش راضی هستم.داستان های واقعی یکم کسل کننده هستش.

3 پسندیده

ممنون از راهنماییتون مرسی.

2 پسندیده

مرسی پس منم همونو ادامه میدم.

2 پسندیده

خواهش می کنم
موفق باشید

1 پسندیده