انتشار نسخه 7.1.0

سلام.عرض کردم سرچ حداقل برای من جواب نداد.منظورم از دائمی ابدی نبود.قبلا گفتم دوره 3و6ماهه و یکساله هست که توی اکثر لایتنرهای نرم افزاری رعایت میشه.دوره لایتنر شما کوتاه است .بسیاری از لغات رو که بلد نیستم وقتی انتخاب میکنم میبینم قبلا به مرحله یادگیری کامل لایتنر رسیده .گرچه واژه ابدی هم بد نیست .روزی 5 بار نماز میخونیم ولی بازم خیلی وقتها خدا یادمون میره.ضمنا هر برنامه ای نقص داره.حتی گردن کلفتهایی مثل آفیس و ویندوز .این دلیل کم کاری برنامه نویسها نیست.پیشنهادها فقط برای برتری بیشتر نرم افزار است.خوب است شما هم نسخه بتا و آلفا از نرم افزار منتشر کنید تا دوستان داوطلبانه و سریعتر ایرادها را به شما گزارش کنند.اینجوری همه میدونن این نسخه نهایی نیست و داوطلبانه کمک می کنند.باز هم از تیم برنامه نویس تشکر می کنم.خسته نباشید.

1 پسندیده

دوستان به نظرم صبور باشید بهتره. چون این لینک دانلود به کارتون نمیاد اذیتتون میکنه.

بمونه بعدیا اومدن اونو میزارن آقای گلمیرزایی اونو بگیرید.

6 پسندیده

البته این نسخه در حقیقت همون بتا بود که فعلا یک مشکل داره و تا رفع اون انتشار اصلی متوقق شده.
در رابطه با پیشنهاداتی که دادین هم مورد بهبود لایتنر جزو برنامه هامون هست.

5 پسندیده

یه پیشنهادِ دیگه ای که ازتون استدعا دارم، اینه که:
توی بخشِ تقویم، به هر خونه ای که نشون دهنده ی یک روزه،امکانِ الصاقِ یه یادداشت اضافه کنید !
حداقل یه یادداشتِ چند جمله ای، که می تونه حاویِ این باشه که مثلا من امروز چه نکاتی رو یاد گرفتم و یا یه تجربه ی مفیدِ خودمو واسه خودم ثبت کنم که بعدا بتونم استفاده کنم!
.
.
البته پیشنهاد اولیه م این بود که هرکسی بتونه توی پروفایل خودش یه قسمت ذخیره متن داشته باشه! البته من اصولا خیلی اهل یادداشت گذاریم واسه خودم، بقیه رو نمیدونم! :grin::grin:

5 پسندیده

پس قطعا نصبش نمی کنم تا مشکلش حل بشه
این زنجیره رو من با زحمت خیلی خیلی زیادی درست کردم(چون اصولا عادت دارم وقتی یه کاری رو شروع میکنم سریع تمومش کنم برای همین پدرم در اومد تا تونستم یه زنجیره چهارماهه دست وپا کنم)
اگه زنحیرم قطع بشه از زبانشناس که هیچ از کل دنیای زبان خودمو شیفت دیلیت میکنم :upside_down_face:
:man_facepalming:

7 پسندیده

سلام دوستان گلم
@hnaseri
@golmirzaei
داشتم یه تاپیک جدید با عنوان پیشنهادات بهبود برنامه میزدم که پشیمون شدم.گفتم بیام اینجا دوتا پیشنهاد بدم‌.ممکنه اصلا انجام شدنی نباشه ولی خب چیزیه که تو ذهنم اومد و گفتم
۱ اگر میشه یه دکمه اضافه کنیم که اگر کلمه ای یا اصطلاحی خیلی اسونه و همه میدونن رو از آمار کلماتمون حذف کنیم اینجوری آمار کلماتمون برای خودمون واقعی تره
۲ مشکل همه تو برنامه جدید اینه که وقتی یک کلمه در یک اصطلاح مد نظرمونه و نمیدونم ، خیلی پیچیده میتونیم انتخابش کنیم حالا به نظر من بهتره که وقتی روی یک کلمه که کلیک میکنیم گزینه بیاره برامون که کلمه مد نظرمونه یا اصطلاح ‌، بعد اونجا انتخاب کنیم چی میخوایم
خب اینم از این
اگر موافق باشید میتونیم اون تاپیک رو هم ایجاد کنیم که هر کس پیشنهاد داره اونجا توضیح بده

8 پسندیده

با توجه به اینکه بروزرسانی زبانشناس هر یک قرن یکبار اتفاق می‌افته فعلا قرنی که درونش هستیم اختصاص داره به رفع باگهای نسخه جدید، قرن آینده هم شااااید لایتنر رو درستش کردن… پیشنهاد شما می‌مونه برای قرن‌های بعدی. ان‌شاءالله نبیره ندیده‌هاتون ازش استفاده می‌کنن (البته به شرطی که بهشون حتما وصیت کنید که استفاده کنن از برنامه) :confused::grin:

2 پسندیده

شما بر چه اساسی این حرف رو می‌زنید؟ اگه دلیل و سندی دارید ارائه بدید درغیراینصورت اشاعه‌پراکنی نکنید.

7 پسندیده

چه حجم بار منفی در پستهاتون نسبت به زبانشناس هست واقعا چرا؟

5 پسندیده

میدونم مزاح میکنید ولی لازم به توضیح هست که آپدیت اخیر یکی از پیچیده ترین کارهایی هست که تا الان در زبانشناس انجام شده. فکر نمیکنم هیچ اپلیکیشن زبانی در این سطح تونسته باشه عبارات و افعال چند کلمه ای رو اجرا کنه. بنابراین توی این مورد اگر بی نظیر نباشه جزو برترین ها هستیم. طبیعتا این آپدیت چندین ماه شب و روز وقتمون رو گرفت.

در ضمن شما آپدیت رو فقط در امکانات خلاصه کردین در حالی که آپدیت منابع هم مهم هست که مرتب انجام میشه

16 پسندیده

سلام وقت دوستان بخیر
اینطورکه من از مطلب ایشون برداشت کردم بیشتر شبیه ۱مزاح بود وفکرنکنم منظورخاصی ازاین حرفشون داشته باشند.بهرحال تمامی مااطلاع داریم که واقعابرای این اپلیکشین بااین حجم و وسعت وسطح بالاووسیع واقعا زحمت کشیده میشه وواقعاوقت و انرژی صرف میشه تاهمیشه به روز وقابل استفاده برای هر زبان آموزی باشه از خردسال گرفته تاجوان و میانسال وواقعاهمگی ما اطلاع داریم این اپ لنگه نداره و تک و حرف نداره وهمگی ما قدردان زحمات صاحبان پرتلاش این اپ هستیم.وکافی ست ۱بارکسی ازاین نرم افزار استفاده کنه تا متوجه زحمات پشت پرده اش بشه.:rose::rose::rose:
وگاهی هم پیش میاد در جمع دوستان تالار چنین شوخیهایی باخود برنامه وبرنامه سازان بشه:wink::wink:بهرحال جمع هم اموزشی ست و هم دوستانه است:blush::blush::wink:

11 پسندیده

خداروشکر که انتقاد پذیری مسئولین دولتی در تمام اقصاء نقاط این مرز و بوم پراکنده شده!! :neutral_face:
چه حجم وسیعی از حملات کماندویی به آدم میشه بخاطر یه شوخی ساده!
نگران نباشید زبانشناس سرجاشه هیچ عملیات تروریستی هم انجام نشده همه صحیح و سالم هستن :expressionless:
شبا که ما میخوابیم مامورین امنیتی مخفی ضد انتقاد و ضد شوخی زبانشناس(به اختصار: مامضاضشوز) بیداره. خداقوت واقعا :confused::neutral_face:

5 پسندیده

خداروشکر حداقل یک نفر هست که فرق شوخی و جدی و انتقاد و دشمنی رو متوجه بشه! :hibiscus:

2 پسندیده

همه متوجه میشند اماشایدشمایکم جملاتتون رو بد انتخاب کردیند که باعث سوتفاهم شده
والا واقعابی انصافی ست که چه خودم بشخصه و هرکدام از دوستان نسبت به این اپ بی مهری داشته باشیم وزحمات عزیزان را زیرسوال ببریم.
بهرحال همیشه در هرجمعی سوتفاهم پیش میاد پس بخودتون نگیرید وازنظرات دوستان خرده نگیرید.محفل آزاد وکسی هم از شوخی و انتقاد وپیشنهاد مطمینا ناراحت نمیشه این رو شک نکنید بخصوص در این تالار.در مطالب دوستان کاملا مشخص و واضح.پس شما هم سعی کنید از صحبتهای دوستان چیزی رو بد برداشت نکنیدنسبت به کامنتهای که میگذارید.
موفق وپایدار باشیدوفراموش کنید:relaxed::rose:

4 پسندیده

آپدیت چیزیه که معمولا کاربرا دوست دارن داشته باشن. هر چه آپدیت بیشتر کاربران رضایتشون بیشتر.
فرقی هم نداره اون آپدیت نرم افزار باشه یا بازی…
اگر متلکی گفته بشه، یا تشویقی بشه هر جفتشون برای تیم ما یک وزن رو دارن و ما به عنوان یه تیم همیشه سعی میکنیم فیدبک هارو خوب اجرا کنیم.
برای من تولید محتوا و برای برنامه نویس عالیمون آقای گلمیرزایی اپلیکیشن، و برای آقای ناصری پشتیبانی و وب سایت.

اما حالا سوال پیش میاد که چطور یک آپدیت سریع تر رخ میده؟

در حال حاضر تیم زبانشناس تشکیل شده از کمتر از 5 تا 6 نفره. یعنی یک تیم بسیار کوچک. تمامی این 5 تا 6 نفر هم دارن تمام تلاششون رو میکنن تا حداکثر وظایف لازمه به خوبی پیاده سازی بشه.
برای اینکه آپدیت ها سریعتر بیاد تیم نیاز داره گسترده تر بشه و این نیازمند ساپورت بیشتره.
یکی از دلایلی که زبانشناس هزینه یکساله اپلیکیشن رو افزایش داد هم همین موضوع بوده، که طبق معمول دوستان از این بابت شاکی شدن و شروع کردن مقایسه زبانشناس با سایر اپلیکیشن ها.

خب اگه آپدیت سریعتر، محتوا و منابع بیشتر لازمه، خب اینا نیاز به ساپورت مالی بیشتر دارن. با دو تا دست که نمیشه 20 تا هندونه بلند کرد.

اما اینا گفته شد. باید بگم که زبانشناس بیکار نیست. یه سری کارهایی پشت صحنه در حال انجامه که اگه عملی بشه تیم گسترده تر خواهد شد و این آپدیت ها چه از لحاظ محتوایی، منابعی و امکاناتی بیشتر خواهد شد و کارهای بیشتری بیرون خواهد اومد.

تیم ما همه جوره سعی میکنه حرفه ای عمل کنه و مثل سایتهای خارجی پیش بره.

مطمئنم خیلی ها اینجوری کار رو بیشتر می پسندن تا اینکه فقط یه اپلیکیشن بیاد بیرون و بدیم دست مردم بگیم آقا باقیش با خودت به ما ربطی نداره.

وب سایت های هستند که تو ایران دارن مثل تیم ما کار میکنن. مثل 30nama که در زمینه فیلم فعالیت دارند. میتونید ببینید که چقدر نسبت به سایر سایتهای دانلود فیلم متفاوت هستند. دائما مقاله مینویسند. تولید محتوا می کنند و فیلمهای جدید آپدیت میکنند.

ما دنبال اون تفاوته هستیم و برای این کار نیاز به زمان داریم. پس صبور باشید و منتظر یه آینده بهتر باشید.

15 پسندیده

و شاید هم اینجا یه کم دُز تعصب بالاست که هر حرفی رو بد برداشت می‌کنن.
توی هیچ تالار و انجمنی این حجم از عدم انتقادپذیری رو ندیدم متاسفانه. البته آقای ناصری خودشون خیلی هم خوش‌برخورد و انتقادپذیر هستن ولی همیشه هستن افرادی که… دیگه ادامه ندم بهتره

3 پسندیده

خیلی ممنون آقا کامبیز عزیز بابت توضیحاتتون و مهم‌تر از همه بخاطر محترمانه توضیح دادنتون :hibiscus::hibiscus::hibiscus:

1 پسندیده

شما چند پست با همین لحن که برای من قابل درک به عنوان شوخی نیست اظهار نظر فرمودید، نمی دانم شاید نیاز به درک بیشتری هست که بنده فاقد اون درک هستم. به طور مثال اگر نظر شما در خصوص عدم تاثیر مثبت و نتیجه بخش بودن در پاسخگویی به سوالات کاربران در تاپیک دیگری حتی شوخی هم در نظر بگیرم به شخصه از این بعد پاسخگو به هیچ سوالی در تالار نخواهم بود. هر چند اساتید امر حاضر در تالار هستند و بودن و نبودن بنده هم تاثیری در هدف تالار نخواهد داشت.
البته لازم به ذکر است شما نظر تون رو در تاپیک مربوطه حذف کردید.

4 پسندیده

سلام عزیزم وقتتون بخیر
چه حرفیه ala خانم شما تاج سرهستیندوحضورتون گرمابخش تالارهست و هم راهنماییهاتون و پاسخهای که در تایپک ها به سوالات در تالار میدهیند وهمیشه راهگشابوده و هست واز همه مهمترحضورصمیمانه تون
چه شما و چه بقیه مربیان گرامی و جناب گلمیرزایی و جناب ناصری محترم
وبرای هیچکسی زحمات تمام دوستان پوشیده نیست و نخواهد بود
مطمئن باشید فقط سوتفاهمی بیشتر رخ نداده فقط گاهی کلماتی که بیان میشه بد انتخاب میشه همین و هیچ شخصی قصد زیرسوال بردن کسی رو نداشته و نخواهد داشت.
این‌دوست محترم هم شایدکلماتشان را برای مزاح بدانتخاب کردند وباعث چنین برداشتهای شده
برای خودم زیاد پیش اومده که در بعضی موافق کلمات درست رو بکارنبردم و یالحن پیام طوری بوده که باعث چنین سوتفاهماتی شده.
این دوست محترم هم شاید یکم با وسواس بیشتری باید کلماتشون رو انتخاب کنند که کمتراین برداشتهاازپیامهاشون بشه
موفق و پایدار و سرفراز باشید:rose::rose:

6 پسندیده

سلام خانم نیکنام
من به شخصه خواهش میکنم نزنید این حرفو
شما یکی از افراد برتر تالار در همه زمینه ها هستید و تابحال افراد زیادی از وجود شما استفاده کردن و قدر دانتون بودن و هستن، لطفا بخاطر اون ها هم که شده در این تصمیمتون تجدید نظر کنید :rose::rose::rose::rose:

10 پسندیده