ارزیابی دوره نیمچه داستان‌ها

ارزیابی دوره نیمچه داستان‌ها
none 4.652647975077882 321

ای کاش فقط لهجه امریکن بود

دوست خوبم راوی آقا لهجه امریکنه :cherry_blossom:

1 پسندیده

:+1: great!

1 پسندیده

fantastic :+1:t2:

1 پسندیده

برای speaking و righting تمرینی وجود دارد؟

برای speaking و writing باید اول زیاد بشنوید و بخونید. هر چقدر ورودی ها بیشتر باشه، خروجی مثل speaking و writing هم بهتر میشه.
پیشنهاد میکنم تاپیک زیر رو مطالعه کنید

1 پسندیده

با سلام

برای من که عاشق ترجمه هستم، استفاده از متون ترجمه ای خیلی خوبه.

تا اینجای کار از اپلیکیشن در کل راضی بودم، هرچند کاستی هایی داره و قابل بهبوده، ولی در کل قابل قبوله. موفق باشید

1 پسندیده

درود بر شما بسیار راضی هستم هر روز با این برنامتون زبان میخونم پیشرفتم خیلی خوب بوده ممنونم از همه دست اندر کاران این مجموعه موفق باشید

2 پسندیده

سلام چقدر خوبه این زبانشناس !
این داستانها رو پیشنهاد می کنم برای کسانی که مبتدی هستند از داستان‌های بچگانه خیلی راحت تره روان میخونه سطحم متوسطه و تقریبا ۱۰۰ درصد متوجه میشم ولی زنگ تفریح خیلی خوبیه برام

2 پسندیده

عالی

1 پسندیده

آهسته و پیوسته حرکت کنید و با تمرین و ممارست آموخته هاتون رو تقویت کنید. خوشحالم از اینکه در مسیر موفقیت می‌بینمتون. امیدوارم همراه و رقبای خوبی برای یادگیری همدیگه در این فضا باشیم.

1 پسندیده

برای شروع یادگیری و یا حتی مرور و یادآوری اون چیزی که از خیلی قبل یاد گرفتید خوبه. ولی خوب برای کسایی که یه زمینه ای از زبان دارن خیلی بهتره، یعنی با این یک دفعه یادگیری رو شروع نکنید. دوره های بهتری برای شروع یادگیری هم توی زبان شناس هست. نه اینکه سخت باشه. اتفاقا ساده ست ولی در حدی باید گرامر رو بدونید از قبل.
ممنون از زبان شناس عزیز :blossom:

1 پسندیده

Thank you very much indeed

1 پسندیده

این دروس رو مثل ای جی هوگ کار کنیم یعنی به مدت یه هفته برای یه درس (اول تلاش برای فهمیدن بعد سریع جواب دادن بعد گوش دادن برای تلفظ بعد سایه خانی) یا نه؟

بله برای هر درس زمان کافی بذارید اگر سخت بود بیشتر از یک هفته وقت بذارید و اگر نسبتا راحت بود حدود دو الی سه هم کفایت می‌کنه.
مهم اینه که تکرار و تمرین داشته باشید زیاد گوش بدید و بخونید، از تکنیک سایه استفاده کنید تا نتیجه ی مطلوبتری رو بگیرید

1 پسندیده

If you want active simple present structure in your mind, believe me, it is what you want.
tnx

1 پسندیده

درود بر شما ، لطفاً تکنیک سایه رو توضیح بدید

سلام وقت بخیر
تکنیک سایه در لینک زیر کامل توضیح داده شده

1 پسندیده

سلام خسته نباشید من از اپ خیلی خوبتون تشکر می‌کنم و از همه عوامل سپاسگزارم که این همه زحمت کشیدن بابت این اپ.یک سوال خدمتتون داشتم من دو ماهه حدوداً از این اپ دارم استفاده می‌کنم و درس‌های مختلفی رو تست کردم راهنمایی‌های آقای کشاورز و سردبیر رو خوندم و دیدم و همچنین تجارب دیگران. بعد از این مدت به نظر خودم مثلاً با توجه به این سطح زبانی که دارم نیمچه داستان‌ها ،انگلیش وی، آکسفورد وورداسکیلز برام خوبه به طور جدی شروع کنم؟چون انگلیسی بدون تلاش شروع کردم با ۴۰۰۰ لغت یه خورده برام سنگین بود و خیلی ازشون لذت نمی‌بردم ولی انگلیش وی و آکسفورد و نیمچه داستان‌ها برام یه خورده لذت بخش‌تره و کلافه ام نمیکنه، به نظرتون برای تقویت مکالمه،واژگان و شنیداری این سه مورد که گفتم خوبه که به طور جدی شروع کنم و برای دوره بعد هم انگلیسی بدون تلاش، ۴۰۰۰ لغت و voa مد نظرمه.ممنون میشم نظرتونو بگید

1 پسندیده

سلام وقت بخیر
شما منبع مناسب خودتون رو تشخیص دادید و ازش لذت میبرید پس مسیرتون درسته با همین مسیر جلو برید

1 پسندیده