معرفی انیمه ی Attack on Titan

تو این پست می خوام انیمه ی معروف حمله به تایتان (Attack on Titan) رو معرفی کنم.

این انیمه یه مجموعه مانگای ژاپنیه که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌. پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی انیمه به کارگردانی تتسورو آراکی و به نویسندگی یاسوکو کوبایاشی به تعداد ۲۵ قسمت از ۶ آوریل ۲۰۱۳ در ماینیچی برودکاستینگ سیستم آغاز شد و تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳ طول کشید. فصل دوم انیمه از آوریل ۲۰۱۷ پخش شد و عرضهٔ فصل سوم این انیمه از ژانویه ۲۰۱۸ شروع شد و فصل چهار این انیمه هم در دست ساخته, همچنین پنج قسمت OVA از آن منتشر شده که سرگذشت برخی از شخصیت‌ها رو میگه.

ژانر: اکشن ، درام، فانتزی ، ماجراجویی

سال انتشار: 2013

امتیاز IMDb: 8.8 از 10

رده سنیTV-14 :

بازیگران اصلی: Marina Inoue, Yûki Kaji, Yui Ishikawa, Josh Grelle, Bryce Papenbrook

زبان اصلی این انیمه ژاپنیه ولی دوبله ی انگلیسیش هم موجوده که خیلی هم خوب دوبله شده. کاملا مخالف اینم که انیمه و انیمیشن مخصوص بچه هاست و به نظر من میتونه برای تمام رده های سنی مناسب باشه. این سریال مربوط به فرهنگ ژاپنی ها نیست و میشه گفت جهانیه و نیاز به هیچ پیشینه ای هم نداره.

باید بگم که با اختلاف بهترین انیمه ای هست که تا حالا دیدم و به نظر من Game of Thrones دنیای انیمه هاست. سریال کاملا گیجتون میکنه و اصلا قابل پیشبینی نیست.

خلاصه داستان اینه که قرن‌ها پیش انسان‌ها به خاطر غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌رن و انسان‌های باقی‌مونده برای حفاظت از جونشون دیوارهای بلندی می‌سازن و به مدت ۱۰۰ سال تو این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برن تا وقتی که یک غول عظیم‌الجثه پیداش میشه و دیوارو خراب می‌کنه و …

1

شدیدا پیشنهاد میکنم این انیمه رو ببینید چون هم خیلیییی جذاب و زیباست و هم اینکه می تونید باهاش انگلیسیتونو تقویت کنید. روش درست استفاده از فیلم و سریال برای تقویت انگلیسی رو هم میتونید اینجا بخونید

امیدوارم که از دیدن این انیمه لذت ببرین

لینک دانلود انیمه با دوبله انگلیسی

9 پسندیده