بازی با زبان انگلیسی

سلام

My Cafe: Recipes & Stories

بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازی‌های مدیریت کافی‌شاپ که تا به این لحظه بیش از 50میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده .
با نصب My Cafe: Recipes & Stories بر روی دستگاه اندرویدی‌تان یک بازی استراتژی مدیریتی جالب که در آن باید مدیریت یک کافی‌شاپ را بر عهده بگیرید ، را تجربه خواهید کرد .

حالا وقت آن است که آشپزخانه کافی‌شاپ را درست کنید ، کارگر استخدام کنید ، میز و صندلی بخرید و منوی کافی‌شاپ را طراحی کنید . کافی‌شاپِتان را با ده ها آیتم تزئینی مختلف تزئین کرده و محیطی جذاب و فوق‌العاده به آن بدهید . محیط کافی‌شاپ شما وقتی آرامش‌بخش است که به کوچکترین جزئیات آن نیز دقت شده باشید .
سعی کنید با جذب مشتری‌های مختلف به کافی‌شاپِتان رونق تازه‌ای ببخشید .
شما حتی می‌توانید در حالت داستانی بازی با مشتری‌های معمولی‌تان گپ بزنید و حتی مسیر داستان بازی را با همین گپ‌ها عوض کنید
از ویژگی‌های کلی بازی نیز می‌توان به مواردی چون حالت داستانی با شخصیت‌های خاص و روابط کاملاً معنی دار بین آن‌ها امکان گپ و گفت‌های طولانی با مشتریان خود و پی بردن به رازهای شهر در همین گپ و گفت‌ها . امکان سرو کردن قهوه و دیگر نوشیدنی‌های گرم برای مشتریان ؛ امکان پختن انواع و اقسام کیک‌ها ، نان‌ها و شیرینیجات ؛ دارای بیش از 200 آیتم تزئینی برای تزئینِ محیط کافی‌شاپ ؛ امکان مدیریت کافی‌شاپ به شیوه خودتان ؛ امکان استخدام کارکنان کافی‌شاپ ، آموزش آنها و حتی اخراجشان ؛ امکان بازدید از کافی‌شاپ دوستان و به‌طور کلی ساخت عالی‌اش اشاره کرد

من بیشترِ وقت در شب رو با بازی می‌گذرانم ؛ لازم به‌ذکر است که خودِ بنده از این بازی استفاده میکنم ، با اینکه در سطح مبتدی قرار دارم .

بازی اینترنتی و آنلاین است
نسخه معمولی + نسخه مود به همراه دیتا
اندروید مورد نیاز 4.0.3 و بالاتر

17 پسندیده

ممنون از معرفی تون⁦🙏🏻⁩⁦🙏🏻⁩

5 پسندیده

Hi guys

Murder In The Alps

Online

بازی ماجراجویانه “قتل در آلپ” اندروید + مود

قتل در آلپ نام یک بازی خوش ساخت با طراحی‌های شگفت انگیز و حرفه‌ای در قالب یک اثر هنری ماجرایی و معمایی است .
Murder In The Alps داستانی بسیار جالب ، هیجان انگیز ، معمایی و مجذوب کننده در ژانر جنایی را بازگو می‌کند .
در این بازی داستانی مرموز و معمایی در دهه 1930میلادی روایت می‌شود . این بازی یک عنوان کاملاً تعاملی در سبک بازی‌های پازلی و Hidden Objects می‌باشد .
در بازی Murder In The Alps شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Anna Myers هستید که یک ژورنالیست از کشور سوئیس می‌باشد . او برای گذراندن تعطیلات کریسمس راهی یک هتل زیبا در نقطه‌ای خاص از رشته‌کوه آلپ می‌شود . جایی که به خاطر آرامشی که دارد معروف است . اول از هر چیز شما با رسیدن به این نقطه پی به طراحی‌های بی‌نظیر بازی می‌برید . یک شب زمستانی بسیار سرد و برفی در یک هتل کوهستانی گرم و مجهز که در اولین نگاه حسابی شما را به وجد خواهد آورد .

در همان ابتدای بازی Murder In The Alps مسئول هتل به شما از اتفاقات عجیبی که در این هتل و اطراف آن رخ داده است می‌گوید . از جایی که شخصیت آنا میرس حس کاراگاهی خاصی دارد ، تصمیم می‌گیرد تا این موضوعات را پیگیری کند . خیلی زود او خود را در ماجرایی کاملاً عجیب پیدا می‌کند و با سرنخ‌های به‌دست آمده او متوجه می‌شود که در این منطقه جنایتی خوف‌ناک صورت گرفته است . شخصیت‌های زیادی در طول بازی وجود دارند که به خوبی شخصیت پردازی شده‌اند و شما نمی‌توانید خیلی ساده ماهیت آن‌ها را تشخیص دهید . وظیفه شما پیگیری کردن این داستان‌ها ، پیدا سرنخ‌ها و مدرک‌های مهم ، حل کردن ده‌ها معما و پازل متفاوت و پیدا کردن قاتل مرموز می‌باشد . همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد ، بخش اعظمی از بازی Murder In The Alps مثل دیگر بازی‌های همین سبک از نوع اشیاء مخفی است . در این حالت شما در یک صفحه که در آن معمولاً ده‌ها آیتم مختلف و به‌هم ریخته حضور دارند ، باید موارد مشخص شده را پیدا کنید .

این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت دارد . قابل ذکر است که بعضی از بخش‌های بازی مثل بخش راهنما یا ویدئو‌های چپتر‌های دیگر و مواردی از این قبیل می‌بایست از داخل خود بازی دانلود شوند .

نسخه مود شده بازی دارای قابلیت “آنلاک بودن بخش رهنمای مراحل” می‌باشد . برای استفاده از این قابلیت کافیست زمانی که وارد بازی شدید و در حین انجام بازی ، از گزینه‌ای که علامت سوال دارد استفاده کنید تا راهنمای قدم به قدم همه مراحل آن چپتر از اینترنت دانلود شوند . این راهنما‌ها به صورت تصویری و با توضیحات متنی قابل نمایش می‌باشند .

اندروید مورد نیاز : 4.4 و بالاتر

6 پسندیده

سلام دوستان من یه بازی خیلی خوبی دارم برای ان های که عاشق اشپزی

5 پسندیده

سلام دوستان این بازی حرف نداره فقط باید اطلاعات عمومی در کلمات زبان زیاد باشه حتما پیشنهاد میکنم نصب کنید معمایی زیاد مثل بازی قبلی که معرفی کردم حوصلت سر نمیره .

5 پسندیده

سلام دوستان این بازی حرف نداره اسمش learn to spell برای انی خوبه که دیکته بد باشه .

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.edubuzzkids.learntospellforchildren

5 پسندیده