۳ پیشنهاد برای بهبود برنامه

سلام
سه پیشنهادی برای برنامه خوبتون دارم.
اول: وقتی توی قسمتی از برنامه بر اساس راحتی سورت میکنیم بر اساس چیزی که از قبل برای برنامه طراحی شده این سورت انجام میشه ولی هر شخصی به مرور زمان با انتخاب کلمات بلد هستم و نمیدانم مشخص میشه که هر درسی برایش چه میزان سختی دارد. اگر برنامه میتونست بر اساس میزان سختی لغات اون فرد سورت رو انجام بده خیلی برنامه کارایی بیشتری پیدا میکرد. مثلا من الان در انگلیسی روان بر اساس سختی سورت کردم


ولی معلم انگلیسی بدجنس با اینکه برای من 30 لغت ناشناخته داره در سطح پایین تری از خواب های خوش اومده که تنها 18 کلمه ناشناخته داره.
دوم: اگر میشد دوستان خودمون رو هم تگ کنید و به اونا اجازه بدیم روند رشد ما رو ببینند و ما هم رشد اونا رو ببینیم میتونستیم حس رقابت خوبی به وجود بیاریم.
سوم: یه مشکلی هم که توی نرم افزار دیدیم این بود که خیلی از اسم های اشخاص رو به عنوان یک کلمه میشناسه و بدی اون اینه که توی دایره لغات میدانم قرار میده و باعث میشه که احساس کنیم دایره لغات را به درستی به ما نشان ندهد.

7 پسندیده

در مورد اسامی اشخاص گاهی یک اسم خاص می تونه معنی واژه یا اصطلاحی رو در خودش داشته باشه برای مثال رابین هود رو در نظر بگیرین کلمه رابین معنی سینه سرخ می ده که من با نگاه کردن به دیکشنری و در زبانشناس اون رو یاد گرفتم. البته قبول دارم در مرور اون کلمه شاید با دیدن یک جمله که توش رابین هود اومده نتونم معنی سینه سرخ رو یادم بیاد
در مورد دوم هم کاملا موافقم البته شاید این امکان باشه و من مبتدی اون رو ندونم
در مورد اول هم به نظرم کار دشواری هست واسه توسعه آخه نیاز به هوش مصنوعی داره تا اندازه ای به نظر من

4 پسندیده