من در فراگیری زبان تازه کار هستم. به نظر شما برای شروع آموزش زبان روی کلمات وقت بزارم یا روی جمله ها و یا اصلا روش دیگری را پیشنهاد میکنید.
2 پسندیده
سلام لغات رو در قالب جملات یاد بگیرید ![]()
و میتونید به این تاپیک مراجعه کنید
3 پسندیده