سلام عاطفه خانوم خوش بازگشتین
![]()
مقاله ی جالب و جدیدیه
ممنون
چالش دوم رو من همیشه انجام میدم، البته بدون نوشتن، هر چیزی که روی کالاها نوشته رو می خونم ![]()
سلام عاطفه خانوم خوش بازگشتین
![]()
مقاله ی جالب و جدیدیه
ممنون
چالش دوم رو من همیشه انجام میدم، البته بدون نوشتن، هر چیزی که روی کالاها نوشته رو می خونم ![]()