تزریق فوری انرژی مثبت به تالار

سلام خدمت همه ی زبان آموزان محترم و مشتاق تجربه ی پیشرفت فردی در محیطی کاملا مثبت :rose: :heart:

امروز میخوام در مورد نکته ای که شاید خیلی از شما عزیزان بهش توجه کردید صحبت کنم.

این روزها در کشور ما متاسفانه انرژی منفی موج میزنه ( به دلایلی واضحی که همه ازشون آگاهید) :expressionless:

و به نظرم این انرژی منفی به تالار هم سرایت کرده و من بارها شده بعد از سر زدن به تاپیک های متفاوت با انرژی شدید منفی از تالار خارج شدم و روزم خراب شده.

همونطور که مستحضر هستید، تداوم این شرایط باعث میشه که تالار مکان جالبی برای گرفتن انگیزه برای یادگیری زبان نباشه و بشه مثل جامعه و خیلی از سایت ها.

من به عنوان یک عضو کوچک و خیر خواه تالار، تصمیم گرفتم با کمک شما دوستان عزیز این انرژی منفی رو به شدت کاهش بدم و همونطور که دوستانی که در ابتدای افتتاح تالار به یاد میارن، محیطی عاری از تاپیک ها، پست ها، و مهم تر از اون، افراد منفی به وجود بیارم. :innocent: :relieved:

چجوری؟ الان میگم خدمتتون.

برای انجام این کار نیاز داریم که اول دوستانی رو که انرژی منفی به کل احاطه شون کرده رو راهنمایی کنیم و ازشون بخوایم که مثبت باشن. (کسانی که خیلی ناله میکنن و کلا به انرژی مثبت اعتقادی ندارن)

مورد دوم اینه که پست هایی که منفی هستند رو رصد کنیم و با ملایمت از نویسنده شون بخوایم که برای دفعات بعد از کلمات مثبت تری استفاده کنند.

مورد سوم هم در صورت تداوم و بی توجهی، حذف و اخراج فرد منفی از تالاره (کاری که قبلا با چند نفر شده) :unamused:

نکته ی مهم: سعی کنید همیشه با احترام برخورد کنید و از رنجاندن دیگران اکیدا خودداری کنید.

توصیه می کنم تعارف رو هم بذارید کنار و به هر کسی که حس می کنید نیاز داره تا مثبت باشه، انرژی مثبت بدید. حتی خود من :rose: :rose:

صمیمانه بابت همکاریتون تشکر میکنم :heart:

دیو چو بیرون رود فرشته در آید

از خودمان شروع کنیم

46574-Always-Be-Positive

57 پسندیده

سلام جناب @Farzad_Poodineh گرامی :rose::blossom::hibiscus::tulip::tulip::hibiscus::sunflower::blossom::blossom::rose:شب عیدانه تون بخیر و شادی و مبارکی :rose::blossom::hibiscus::hibiscus::tulip::hibiscus::hibiscus::blossom:شدیدا و بسیار بااین تصمیم موافقم :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::tulip::hibiscus::sunflower::sunflower::blossom::blossom::rose:

unnamed

20 پسندیده

درود بر مربی عزیز جناب @Farzad_Poodineh
بله حتما ما در خدمت هستیم

من آمادگی دارم که با همراهی اعضای پر انرژی تالار زبانشناس،این جامعه آنلاین رو با انرژی مثبت و چالش های مختلف، منفجر کنم.

13 پسندیده

آقا فرزاد میشه یه کوچولو دقیق تر بگید منظورتون عاری از تایپیک و پست چیه ؟ :slightly_smiling_face: :blush: کلا پست جز درباره زبان و روحیه دادن به همدیگه راجع به زبان خوندن چت دیگه ای نباشه ؟؟؟

10 پسندیده

منظورم اینه کسانی رو که خیلی ناله میکنن
و همینطور کسانی رو که دنبال حاشیه هستند به راه راست هدایت کنیم

14 پسندیده

سلام.
عالی هستید بهترینید آقا فرزاد :clap:
از الان تمرین کنم انرژی مثبت بدیم :grin:

10 پسندیده

عالیه دوستان
با این نگرش ایشالا تالار بر میگرده به روزای خوبش :blue_heart:

10 پسندیده

انشاالله :rose::sunflower::hibiscus::hibiscus::pray::pray::pray:روی کمک من وعزیزان تالار میتونید حساب باز کنید :tulip::hibiscus::hibiscus::sunflower::blossom::blossom::rose::rose::sunflower::hibiscus::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

7 پسندیده

آخ آخ مربی @Farzad_Poodineh :clap::clap::clap:
بخدا می خواستم این موضوع رو با خود شما در میون بزارم … :rose::rose::tulip::tulip::sunflower::sunflower::hibiscus::hibiscus:
هی این دست … اون دست می کردم.
چیزی که روحیه من رو خراب می کنه، همین انرژی های منفی و کَل کَل های بی مورده.
دقیقاً من نمی دونم تاپیک انگیزشی در مورد حفظ زنجیره مطالعه روزانه، چه جایی برای کَل کَل و شوخی های بی مورد دیگران هست؟؟؟!!! :neutral_face::expressionless::expressionless: تاپیکی که دیروز نتیجه خوبی تو تالار داشت. :green_heart::blue_heart::yellow_heart::purple_heart:
اون تاپیک تقریباً دو هفته پیشم که یادتونه به چه سرنوشتی دچار شد و خودم هم همراهش؟! :neutral_face::expressionless::expressionless:

10 پسندیده

ایشالا دیگه این موارد نباشه و همه حرفای خوب بزنیم و بشنویم

10 پسندیده

احسنت بر تو فرزاد. :grin: :heart:

11 پسندیده

مرسی از حمایتت برار :heart:

10 پسندیده

کار خوبیه امیدوارم دوباره جو تالار مثل قبل بشه. اگه همیشه حرف هایی که تو تالار زده میشه مثبت باشه آدم ناخودآگاه حس خوبی پیدا میکنه و جذب تالار میشه :blush: :rose:

11 پسندیده

فتبارک الله احسن الفرزادین @Farzad_Poodineh دمه شما گرررم مررررسی چیزی بود که خیلی بیداد میکرد و به دادش رسیدید :ok_hand::ok_hand::ok_hand: :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 پسندیده

دقیقا هدفم همینه :+1:

خواهش میکنم :rose: :grin:

11 پسندیده

واقعا بحث را باز کردید که به شدت نیاز روزه لطفاً خوشبین باشیم مرسی از همگان:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

9 پسندیده

چشم :grin::cherry_blossom:


9 پسندیده

دقیقا :+1:

بی بلا :grin: :rose:
ایشالا با این حرکت روزای خوب قدیم رو بر می گردونیم

10 پسندیده

سلام
لطفا برنامه رو دقیق تر توضیح بدید که چکار باید بکنیم؟ چجوری باید :heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign::heavy_plus_sign: باشیم؟

7 پسندیده