دوستان میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم رایتینگمرو تقویت و بهتر کنم؟
آیا کتاب خاصی هست؟
ممنونم
این تاپیک مربوط به درس« درس واژگان » در نرمافزار «زبانشناس» است. دوره: « انگلیسی قدرت » فصل: « شکستی وجود ندارد »
دوستان میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم رایتینگمرو تقویت و بهتر کنم؟
آیا کتاب خاصی هست؟
ممنونم
این تاپیک مربوط به درس« درس واژگان » در نرمافزار «زبانشناس» است. دوره: « انگلیسی قدرت » فصل: « شکستی وجود ندارد »
درود بر شما
برای تقویت رایتینگ،
باید متن و کتاب زیاد بخونید
و توجه داشته باشید که هر نوع متنی رو بخونید، در اون زمینه بیشتر پیشرفت میکنین.
مثل یک رشته تحصیلی هست.
لغات پزشکی با لغات وکالت متفاوت هست.
اون رشته یا زمینه مورد نظر خودتون رو بیشتر بخونین.
دقیقاً ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
من این چند روز، دارم تو زیبوک، فقط کتاب می خونم.
یه سری کتاب ها که یه تیر، دو نشون هست. هم دایره لغات رو می ره بالا و هم به درد زندگی خود آدم ![]()
![]()
می خوره.
مربی @pari ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
خیلی ممنون ![]()
![]()
![]()
لطفا این کتاب ها رو تویه یه تاپیک به بقیه معرفی کنین ![]()
همه کتاب ها تو بخش زیبوک، یه معرفی مخصر به انگلیسی یا فارسی دارند. برای معرفی مفصل هم، مجرب ها و مربی ها ![]()
این کار رو قبلاً کردند.
روی کامنتم برای قسمت نظرسنجی یه کتاب که خیلی روی روحیم اثر خوبی داشت شما رو منشن می کنم.
سپاس بی پایان ![]()
![]()
…
خواهش می کنم @ali-13 ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
الان روی کتاب “تسلط” هستم و از امروز می خوام کتاب “چهار ساعت هفته کاری” رو شروع کنم. البته سطح این کتاب ها “سطح شش” است که خدا رو شکر شما سطح زبانت بالا هست. این دو تا کتاب #حس_و_حال_خوب ![]()
هستند و سبک زندگی آدم رو خیلی می تونه تغییر بده.
البته کتاب های دیگه هم خوندم و می خوام بازم بخونموشون.