سوالی از پیشکسوت های عزیز در مورد لایتنر🌹

سلام.صبح همگی بخیر یه چند تا راهنمایی در مورد جعبه لایتنر میخواستم.لطفا کمک کنین:

۱.وقتی لغات به خونه آخر میرسه.حذف میشه و غیر قابل دسترس و از هایلایت هم خارج میشه؟
۲.آیا میتونیم از محتوایات لایتنر خروجی بگیریم ببریم آنکی.حداقل خونه آخر که رسیدن کلمات ،قابلیت خروج دارن یا نه؟با وجود اینکه زبانشناس نرم افزار خیلی خوب و دوست داشتنیه ولی متاسفانه لایتنرش پیشرفته نیست و اینکه کسی که به آنکی عادت کرده. براش سوییچ کردن سخته.

۳.یه ایراد دیگه. اینکه من قبلا عادت داشتم لغات رو در میاوردم میزدم تو آنکی و هر روز قبل خواب یه دور مرورشون میکردم.عااااالی بود.ولی تو لایتنر زبانشناس نمیشه لغاتی که امروز زدی رو دوباره مرور کنی و باید تا فردا صبر کرد که به نظرم تاثیر مثبتی نداره.

۴. و اینکه وقتی حجم لغات بالا باشه .از نظر من خونه آخر لایتنر باید بازه حداقل ۶ ماه رو شامل بشه تا مطمئن شد که لغات در خاطر میمونه.

ببخشید طولانی شد.لطفا راه حل هاتون در این باره و روش استفادتون از لایتنرو با من در میون بذارین.یه دنیا ممنون میشم.:rose:

یه خواهش هم از متولیان زبانشناس دارم حیف اپی به خوبیه زباشنشاس هست که لایتنرش پیشرفته نباشه.لطفا یه بازنگری داشته باشید.شاید حتی این برای افرادی مثله من از توسعه منابع زبانشناس هم مهمتره.ممنون برای توجهتون.:rose:

3 پسندیده

سلام دوست گرامی
وقتتون بخیر
در مورد سوال اولتون بله از لیست خارج میشه و به نمی دانم اضافه میشه

در مورد موارد دیگه هم که گفتین، لایتنر زبانشناس در حال بازبینی هست انشالله در آپدیت های جدید تغییراتی در اون انجام میشه که مواردی که گفتین تا حدودی پوشش بده

2 پسندیده

خیلی ممنون برای پاسختون.

پس با توجه به صحبتای شما بعد حدودا یکی دو ماه و رسیدن به خونه آخر لغت داخل لایتنر به لغات خوانده نشده تبدیل میشه. پس من ترجیح میدم.فعلا نرسم به خونه آخر.تا زمانی که آپدیت اپ برسه.

مطمئنا اگر لایتنر بازبینی بشه.سطح اپ خیلی بالاتر میره.

2 پسندیده

خواهش میکنم، اما پیشنهاد من به شما:

ابتدا از گزینه نمی دانم استفاده کنید، نمی دانم در تمام دروس هایلایت میشه، اما لایتنر رو میشه خارج از درس هم مرور کرد، شما وقتی یک درس رو یک هفته باید بخونید خب چون لایتنر هر روز براتون مرور نمیاره و زمان بندی داره بزارید نمی دانم باشه وقتی که اون یک هفته تموم شد لغاتی که طی یک هفته تثبیت شده رو می دانم کنید و اون لغاتی از نمی دانم رو که هنوز با دیدنش مفهومش یادتون نمیاد رو ببرین تو لایتنر

4 پسندیده

ممنون برای پیشنهادتون.

بله میشه گفت این یه راه حل نسبی تا زمان آپدیت اپ هست و یه مرحله به مراحل اضافه میکنه و تعداد لغات لایتنر رو کاهش میده. :revolving_hearts:

4 پسندیده