دوستان حتما استندآپ و تماشا کنید خیلی خوبه
زوم گردی
سلام دوستان ![]()
![]()
![]()
فیلم من نفرت انگیز رو دیدم
قبلا چند بار دیده بودم ولی مزش به زبان اصلی بودنشِ ![]()
یه چیزی که برام جالب بود لهجه و مدل حرف زدن گرو بود،با لهجه خاصی حرف می زنه؟یا زبونش می گیره اینطوری حرف می زنه
خیلی دوست داشتم مدل حرف زدنش رو ![]()
سلام دوستان ![]()
![]()
من توی چند روز گذشته کارتون inside out رو چهار بار دیدم ![]()
![]()
![]()
الان هم دارم فیلم Green mile رو میبینم
سلام دوستان مصاحبه با دیوید گاگینز رو دیدم ![]()
یک مرد که سختی های زندگی اونو قوی و الهام بخش کرده و کار های بزرگی انجام داده
سلام مهناز خانم، بله دیوید گاگینز کلا تند صحبت میکنه من که دوبار گوش کردم تا تمرین تند خوانی کرده باشم🌻
اخیرا کتاب خوب wonder رو تموم کردم و جای فیلمی که ازين کتاب اقتباس شده خیلی تو لیست فیلمهای زوم خالیه.لطفا اضافهش کنید
سلام دوستان. وقتتون بخیر
من شدیدا در حال تماشای بازی مرکب هستم ، با اینکه از فیلمهای کشت و کشتاری زیاد خوشم نمیاد ولی این خیلی هیجانیه ![]()
![]()
![]()
فیلم جالبی بود
من دریه روز همشو دیدم ![]()
سلام انیمه در زبانشناس داریم؟؟؟