زنجیرم شده 30 ![]()
اخ جونی اخ جون اخ جون …اخ جونی اخ جون اخ جون:dancer:![]()
thats it:relieved:![]()
چه پُزی دادیا الهه خانوم:wink:![]()
![]()
۱۷۹ ![]()
![]()
![]()
چه میکنه این بازیکن
زنجیره فولادین تالار رو منشن کنم اینجا؟! ![]()
![]()
داره می رسه به هزار! ![]()
اصلاً زنجیره، به شات دادنشه ![]()
مدارک، باید رنگی باشه! ![]()
it’s amazing…I hope you will be more successful ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
کشته مرده این عنوان شدم ![]()
![]()
![]()
![]()
تبریک
واقعااا همچین زنجیره ای هست؟
میشه منشن کنی ![]()
![]()
![]()
خیلی دوست دارم ببینم
فک میکردم شما پرچم داری تو این عرصه:smiley:
البته با این فرمون که داری شما میری قطعا رکورد همه رو میزنی:hugs:
من خودم تا عنوان تاپیک رو دیدم، هنگیدم!! ![]()
تازه قراره به پارگی بپیونده زنجیره ام! ![]()
![]()
چشم
آقا آرمین @r.min ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@kianaghamari1399 ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
برو تو این تاپیک، زنجیره بچه ها رو می تونی ببینی
دست بالای دست، بسیاره …
چرا🤔
به خاطر اون پروژه سنگینا؟
بذارش رو ۱۰ دقیقه دیگه پاره نمیشه:upside_down_face:ولی خب شما اصولی می خونی پس این روش به کارت نمیاد:no_mouth:![]()
![]()
خیلی هیجان انگیز بود این زنجیره:heart_eyes: ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دمشون گرم
نه خواهر … اون پروژه سنگین ها هست که ![]()
![]()
عمل چشم دارم. شاید هم دو تا عمل.
عمل قبلی، تا یک ماه، رفتم واسه خودم! ![]()
![]()
حالا زنجیره و اینها به کنار. من یکی دو روز، زبان نخونم و کار نکنم، افسرده می شم. ![]()
![]()
![]()
ای وای😥
ایشالله که هر چی سریع تر بهبودی کاملتو بدست بیاری بعد عمل و دوباره پر قدرت ادامه بدی
و این که خوبیه زبان شناس اینه که حتما لازم نیست متن رو ببینی میتونی روزای استراحت فقط گوش کنی و دانسته هاتو حفظ کنی و حتی اضافه کنی…واست سلامتی ارزو میکنم عزیزم:heart:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
مرسی ![]()
![]()
![]()
![]()
ولی روز جمعه، ازت شات می خوام خواهر ![]()
تو تاپیک “چالش شدت تابستانه” ![]()
![]()
خودم که هر شب، شات می زارم.
گفتم حواست نیست میتونم بپیچونما:disappointed_relieved:![]()
ولی انگار نمیشه ![]()
![]()
![]()
چشم حتما یه شات رنگی خوشگل میذارم:wink:![]()
![]()
![]()
من حواسم به همه چی هست ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
پس اگه ایجوریه، آخر شب این جمعه، اگه شات نفرستادی، منشنت می کنم! ![]()
![]()
![]()
شوخی می کنم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلااااااام.
جانم خانم ولایتی؟
طبق معمول … شات زنجیره بی زحمت ![]()
![]()
کیانا خانم ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
می خوان ببینند.
خیلی مخلصیم بانو.
چشم امشب میدم.
شما اسکیرین خودتون رو بدید انگار برای منه دیگه
اتفاقاً خیلی فرق هست ![]()
![]()
من اون بالا ها، سکرین دادم … ولی سکرین شما رو می خوان ![]()
![]()
![]()
