ترجمه ی کامل متن

لطفا ترجمه متن رو قرار دهید.
با تشکر


این تاپیک مربوط به درس« داستان انگلیسی آیا شهرهای معلق به دولت های بد پایان می دهند؟ » در نرم‌افزار «زبانشناس» است. دوره: « داستان های کوتاه » فصل: « آیا شهرهای معلق به دولت های بد پایان می دهند؟ »

2 پسندیده

سلام البته من تو خود نرم افزار هم اضافه کردم ولی یه چند روزی طول میکشه تا تایید بشه
این رو هم اضافه کنم اگر سطح زبانتون پایین است و خیلی از موارد این درس رو متوجه نمیشید بهتره از سطح پایین تری شروع کنید
این هم ترجمه :point_down::point_down::point_down::point_down: موفق باشید

آیا شهرهای معلق به دولت های بد پایان می دهند؟

قلعه های ساخته شده بر روی ماسه هرگز در گذر زمان ایستا نبوده‌اند، اما شهرهای معلق روی آب توانسته‌اند دنیا رو تغییر دهند.
یک شرکت خصوصی به نام موسسه سی‌ستیدینگ(Seasteading) باور دارند که شهرهای معلق آزادی بشریت برای سیاستمداران و غنی‌سازی فقرا را ارمغان خواهند آورد. آنها همچنین باور دارند که آنها برای محیط زیست نیز خوب خواهند بود.
این به نظر چیزی خارج از فیلم علمی-تخیلی باشد، اما این فقط یک رویای دیوانه‌وار نیست.
موسس پی پال(PayPal)، پیتر تیل(Peter Thiel)، سرمایه‌گذار افراطی سی‌ستیدینگ(Seasteading) برنامه‌ریزی برای معرفی اولین شهر معلق در سال 2020 را دارد.
شهر معلق با خانه‌ها، هتل‌ها، دفتر‌های کاری و رستوران‌های خود او معرفی خواهند شد. برنامه ساخت این شهر معلق برای نزدیک جزیره تاهیتی در اقیانوس آرام است.
رئیس سی‌ستیدینگ(Seasteading)، جو کوریک( Joe Quirk) باور دارد که شهر میتونه به یک ملیت مستقل با گذاشتن قوانین مربوط به خود آن شهر تبدیل شود. او فکر میکند همچین شهری سطح جدیدی از صلح و فهم را پرورش خواهد داد.
آقای کوریک (Mr Quirk) می‌گوید: دولت‌ها بهتر نخواهد شد آنها در صده‌های قبلگیر کرده‌اند به خاطر همین است که برای کنترل کشور خشونت انحصاری به کار برده می‌شود. اگر تو بتوانی یک شهر معلق داشته باشید. این به صورت اجباری کشور جدیدی خواهد بود. موسسه سی‌ستیدینگ(Seasteading) امیدوار است هزاران شهر معلق تا سال2050 ساخته شود. هرکدام شیوه‌های پیشنهادی مختلفی برای حکومت‌اند
یک سازماندهی برای معامله‌ای با دولت پنزیلوانیای فرانسه در حال انجام است.یک ایالت کوچک بر گرفته از 118 جزیره که مساحتی بالغ بر 100 هکتار ساحل به آنها خواهد داد تا پروژه‌ها خود را در آنجا مدیریت کنند.
پنزیلونیای فرانسه بسیار محیط هیجان‌انگیزی برای این پروژه است، به خاطر رفتار سطح دریا در آن منطقه که به صورت بالارونده است. اما نقشه شهرهای معلق می بایست تایید اقتصادی و محیط زیستی و قبل آن چراغ سبز نهایی را دریافت کنند.
پیش‌بینی می‌شود اولین شهر معلق دارای بیش از 300 خانه با هزینه 167 میلیون دلاری باشد. بامبو محلی، تارهای نارگیل و مصالح بازیافت‌پذیر در طول ساخت استفاده می‌شود. سقف‌های آنها ویژگی‌های گیاهی خواهد داشت.
در ابتدا، شهرها معلق که دور از ساحل قرار دارند برای ساکنین اولیه آنها خواهد بود. آنها سیاست‌های مستقل مهمی خواهند داشت. همچنین در قالب ملیت اولیه خود، برای حفظ قوانین و موارد نظامی خواهند ماند.
بنیان‌گذاران سی‌ستیدینگ(Seasteading) پیتر تیل(Peter Thiel) باور دارند که ایده شهرهای معلق یک ایده پیشگامانه است. امروزه واقعیت جغرافیای ما را محل تولد و حکومت تعیین می‌کند. موسسه سی‌ستیدینگ(Seasteading) مدعی است که شهرهای معلق به مردم آزادی انتخاب نوع حکومت را خواهند داد. اگر ساکنین با حکومت موافق نباشند آزاد هستند به هر شهر دیگری نقل مکان کنند. در نتیجه دولت‌ها تحت فشار، مجبور به اصلاح شهرها و تبدیل آنها به شهر‌های جذاب خواهند شد.

4 پسندیده