شکسته شدن زنجیره دویست و پنجاه و نه روزه

سلام دوستان و همدلان عزیز دو سال پیش که زبانشناس را نصب کردم تصمیم گرفتم حتی یک روز را هم برای مطالعه زبان از دست ندهم تا اینکه سال گذشته روزی که پدرم را از دست دادم زنجیره ام بعد از ۱۶۰ روز شکسته شد ولی از روز بعد بدون وقفه ادامه دادم تا اینکه امروز عصر که از سرکار برگشتم دو ساعت را در زبانشناس مشغول نوشتن لغات جدید چند درس و مرتب کردن لایتنر شدم بعد گوشی را کنار گذاشتم تا بعد یک کار منزل شروع کنم به گوش دادن به دروس ولی یه لحظه تا نگاه به ساعت کردم دیدم ده دقیقه از دوازده گذشته با عجله پریدم روی گوشی زبانشناس را باز کردم ولی افسوس زنجیره صفر شده بود خیلی حالم گرفته شده ولی قول میدهم دوباره مثل قبل ادامه دهم ببخشید سرتان را درد آوردم می خواستم یه کم درد دل کنم آرزوی موفقیت برای همگی تان را از خداوند منان خواستارم

19 پسندیده

به به چشمم روشن
اموزش تقلب !!!

:smiley:

جان من اینجا دیگه تقلبو بیخیال شین

هرچند
ایرانی بی تقلب کارش پیش نمیره :grin:

8 پسندیده

البته راهکار بود باید اون روز رو مطالعه کنید فقط وقتش همان روز نیست :thinking:
خدا رو شکر منم اهلش نیستم فقط تاپیکش را دیده بودم و به دوستمون پیشنهاد دارم ولی زدن صفت تقلب به هم وطنامون پسندیده نیست

10 پسندیده

درود بر شما.
متأسفانه ما خودمون باعث میشیم که صفات بد رو بهمون بچسبونن یک نمونش همین شوخی دوستانه شما که ایرانی کارش بی تقلب پیش نمیره. لطفا این کارو نکنین. هرکجای دنیا رو بگردی و آشنا بشی متوجه میشی هیچ کجا آدم کاملی وجود نداره و قطعا همه آدم ها هم صفت خوب دارن هم بد. پس چرا صفتهای خوب رو به همه تعمیم ندیم؟!
مثلا ایرانی ها خیلی باهوش هستند.
ایرانی ها خیلی پشتکار و همت و اراده دارند.
ایرانی ها آدم های تلاش گری هستند.
ایرانی ها شوخ طبع هستند.
و…

13 پسندیده

درود بر شما.
لطفا بابت شکسته شدن زنجیره ناراحت نباشین و اجازه ندین که زنجیره باعث ایجاد انگیزه برای شما باشه. مطمئنم که با همت و تلاش از این به بعد بهترین زنجیره رو با بهترین کیفیت مطالعه خواهید داشت. :rose::muscle:

9 پسندیده

فدای سرت زنجیر دلت نشکنه!

11 پسندیده

شوخی نکردم
اتفاقا کاملا جدی گفتم

من نگفتم بقیه جاهای دنیا ادم متقلب ندارن

ولی واقعیت اینه ک کشور ما تو این مورد جز اولین هاست

تجربه ی من ک اینو میگه

حالا اگه نظر شما یه چیز دیگس
برای من
قابل احترامه :rose:

چشم من از شما عذر میخوام ببخشید اگه بی ادبی کردم

منظورم خودم بودم.

بقیه ایرانی ها هم که همشون ماشالا اقا و گل و از هر نظر بهترینن

اصلا ما ایرانی ها بی نظیریم :ok_hand:

7 پسندیده

سلام دوستان

راستش در اینکه این روش ترمیم زنجیره، تقلب به حساب می یاد یا گول زدن برنامه هست که شکی توش نیست.

ما زنجیره روزی که گذشته رو داریم از نو می سازیم. یعنی به عقب برگشتیم و داریم اشتباهات گذشته رو جبران می کنیم. چیزی که احتمالاً در دنیای واقعی، همچین فرصتی رو نداریم که به عقب برگردیم و اشتباهات یا کوتاهی های گذشته رو جبران کنیم.

می گم در در صورتی تقلب هست که تبدیل به عادت بشه و به امید این راهکار، پر کردن زنجیره مطالعه هر روزه رو به تعویق بندازیم. ولی در مواقع اضطراری، استفاده ازش، اشکالی نداره و حتی می تونه مفید باشه.

خودم با اینکه این راهکار برنامه رو از مدت ها قبل، می دونستم. ولی چون از این روش خوشم نمی یومد، همون ساعت دوازده به بعد می شینم سر زنجیره و دیگه به تعویق نمی انداختمش. حتی یه مواقعی هم که شب ها قبل خواب نمی تونستم زنجیره رو پر کنم، مدام به یاد زنجیره بودم و هیچ وقت فراموش نمی کردم که مثلاً من امروز زنجیرم رو هنوز پر نکردم.
چون برنامه هم تو صفحه اصلی گوشی ام هست، هر دفعه که گوشی ام رو روشن می کنم، چشمم به زبانشناس می افته و یاد درس های نخونده و شاید زنجیره پر نشده اون روز.

تازه مهم تر از اینها، برنامه، نوتیفیکیشن زنجیره می ده و یادآوری می کنه که مثلاً “زنجیره n روزه ات، داره از بین میره!”

فقط هم یک بار تو طول این یک سال از این راهکار ترمیم زنجیره استفاده کردم.
گوشی ام یهو بی دلیل خراب شد و همه چیزش قاطی کرده بود و هیچ صوتی رو تو برنامه برام پخش نمی کرد که زنجیره رو بتونم حتی یه ثانیه پر کنم. از شانس من هم شبش که این اتفاق افتاد، فرداش تعطیلی رسمی بود و پشتیبانی جوابم رو نمی داد و من همش مزاحم محدثه خانم شدم. تا بعد دو روز فهمیدم که باید فقط گوشیم رو فلش کنم تا برنامه برام درست بشه.

تو همچین موارد مشابهی باید زنجیره رو ترمیم کرد، نه هر موقع که نتونستی، به امید این راهکار، بگی حالا امروز رو بی خیال‌، بعداً ترمیمش می کنم.

12 پسندیده

خیلی خوبه که دوباره شروع میکنید دقیقا بار یمنم پیش اومد یه رب مونده بود ولی خداروشکر رسیدم زنجیره صفر نشده.
واقعا از این زنجیره انرژی میگیره آدم

9 پسندیده

از همه دوستان تشکر میکنم که به من دلگرمی دادید دم همگی گرم انشااله نور امید در دلتون همیشه روشن باشه خدا را شکر که دوستان خوبی مثل شما دارم

8 پسندیده

واقعا عالیه این ک دوباره میخاین شروع کنین
تحت تاثیر قرار گرفتم
خداوند پدرتون رو قرین رحمت کنه

6 پسندیده

سلام دوستان . برای منم متاسفانه پیش اومد اولیشو ک قانون رو نمیدونستم . دومیش برای ترخیص مادرم ک کرونا گرفته بود رفتم و اون روز تا شب چه ها که بر من نگذست .
و این در حالی بود ک وقتی خودم بیمار شده بودم نگذاشتم زنجیره قطع بشه .
خلاصه ک بعنوان درد دل میگم و دلم پر بود و ته خاطرم ناراحت بودم ک آخه چرا اینجوری شد؟؟؟
تا با راهکارش آشنا شدم ولی نظرات بعضی دوستان رو ک خوندم منصرف شدم و گفتم بی خیال بابا مگه اینجا مدرسه است ک بترسم . نمره ک نمیخوام بگیرم خودم انتخاب کردم زبان بخونم .
ولی ب دلایل فوق وقتی قطع شدن تکرار شد واقعا ناراحت شدم انگار ک ی عامل انگیزشی برام بوده و خودم لذت میبردم وقتی زنجیرمو می دیدم .
دخترمم وقتی میدید در هر شرایطی من دل ب زبانشناس دادم و دارم مطالعه میکنم میگفت مامان من بهت افتخار میکنم ک پشتکار داری .
بچه ها ،، خودمونیم انگار نیازم ب توجه دلگرم کننده زده بود بالا :smile::smile::smile: خب درسته من ی مامان پولادینم اما آهنی ک نیستم .
خلاصه من مدتیه تصمیم گرفتم زنجیرمو ترمیم کنم ولی تاریخ رو عوض کردم منتهی در این حالت اپ کار نمیکنه ک بتونم بخونم و پر کنم .
:point_left:لطفا کمکم کنید:point_right::rose::four_leaf_clover:

3 پسندیده

سلام اگر واقعا مایلید که زنجیره را ترمیم کنید. بعد از تعویض تاریخ به روزی که قطع شده و تکمیل فرایند مطالعه انروز ،مجددا تاریخ و ساعت را به زمان حال برگردانید.

3 پسندیده