اضافه کردن لغات جدید به جعبه لایتنر

با سلام و احترام.

من مطالعاتی خارج از نرم افزار زبان شناس انجام میدم. از رهگذر این مطالعات (که در context های مختلف صورت میگیرند) با واژگانی مواجه میشم که طبعا باید بتونم که اونها رو در جعبه لایتنر اضافه کنم.
ولی متاسفانه هر چه نرم افزار را بالا و پایین کردم به نتیجه ای نرسید! ظاهرا این قابلیت وجود ندارد.
این دامنه کار را نرم افزار را واقعا محدود میکنه.
ظاهرا حدود یک سال پیش هم بعضی از دوستان به این مسئله اشاره داشته اند.
لطفا این ویژگی به نرم افزار اضافه بشه.

5 پسندیده

سلام لطفا پیشنهادتون را اینجا قرار بدهید

4 پسندیده

در لیست مواردی که باید به اپلیکیشن اضافه بشه قرار گرفته دوست خوبم اما میتونین جداگانه هم اضافه کنین به صورت دستی…مثلا یک لغت دیگه از درس رو کلیک کنین وقتی که وارد بخش دیکشنری شد توی سرچ لغت مورد نظرتون رو سرچ کنین و به لایتنر اضافه کنین

5 پسندیده

خیلی متشکرم. این راه را تست میکنم. البته نمیدونم چگونه باید اون جمله ای که آن واژه را در اون دیدم رو هم اضافه کنم.

3 پسندیده

نه ببینید یه لغت دیگه‌ای رو توی یه درس کلیک میکنین صفحه دیکشنری که اومد لغت مورد نظرتون رو سرچ میکنین و به لایتنر اضافه‌اش میکنین…براتون عکس میفرستم که بهتر متوجهش بشین




4 پسندیده

متشکرم از شما بابت توضیحی که ارائه دادید. من منظور شما را متوجه شده بودم. اما ظاهرا سوالم را خوب نپرسیدم. بگذارید برای انتقال بهتر به مثال خود شما استناد کنم. شما روی واژه fresh کلیک کردید برای اینکه بتوانید نهایتا واژه legend را وارد جعبه لایتنر نمایید. گرچه ظاهرا این کار به صورت موفقیت آمیز صورت میگیرد؛ اما چالش آنجاست که وقتی شما این واژه را میخواهید مرور کنید؛ نرم افزار به شما جمله they clean the graves and add fresh flowers را نمایش میدهد و تلفظ میکند و تصور میکند که این واژه به این بخش تعلق دارد(در آمارهای واژگانی نرم افزار).
با توجه به اینکه یادگیری واژه در جمله و مواجهه واقعی با واژه از اصول آموزشی نرم افزار است؛ به نظرم میرسد که باید این امکان را فراهم آورد تا جمله های صحیح را بتوان افزود.
امیدوارم توانسته باشم که مشکل را طرح کنم.
مجددا از شما سپاسگزارم.

3 پسندیده

سلام @safd
من مرتبط با همین مساله صحبتی با واحد فنی مون داشتم و پاسخ شون این بود که:

متاسفانه الان راهی برای اضافه کردن جمله توسط کاربر به صورت مستقیم وجود نداره
تنها راه ممکن اینه که اون کلمه رو داخل یه درس دیگه یا همون درس پیدا کرد و روش کلیک کرد. سپس در پنل لغت روی گزینه «به روز» کلیک کرد تا جمله جدید به لایتنر اضافه بشه

2 پسندیده

بله. بنده هم متوجه شدم که متاسفانه راهی وجود نداره و این ضعف قابل توجهی هست(لااقل برای من به عنوان یکی از کاربران)
نرم افزار زبان شناس مزایای خوبی داره و در بعضی از جنبه ها حرفه ای هست به نظرم. البته ایراداتی هم داره که باید هر کس بین این دو موازنه ای صورت بده و تصمیم بگیره که آیا بستر خوبی برای استفاده هست یا نه.
ولی پیشنهاد جدی بنده این هست که شما نقاط ضعف را به صورت دوره ای و منظم برطرف کنید یا لااقل اعلام بفرمایید که مثلا فلان ضعف قابل رفع نیست. اینگونه به نظرم حرفه ای تر خواهد بود.
با تشکر

3 پسندیده

دوست گرامی این مورد قابلیت اضافه شدن داره و طی بازخوردهایی که در پشتیبانی داشتیم هم در لیست پیشنهادات قرار گرفته بود و انشالله بعد از منتشر شدن آپدیت مرتبط با رابط کاربری برنامه، به مرور پیشنهاداتی که به صورت لیست شده در اختیار تیم فنی قرار دادیم اجرایی خواهد شد.

همین که مشکلاتتون رو پیگیری میکنیم یعنی حرفه ای رفتار میکنیم که مشکلاتتون حل بشه و اگر هم با قاطعیت بهتون اعلام نکردیم که این امر شدنیه یا نه بخاطر اینه که ما اول باید از سمت بخش فنی مون مطمئن بشیم که قول الکی به کاربران ندیم و حالا که تایید کردن بهتون اطلاع دادیم

4 پسندیده