ارزیابی پوست در بازی

ارزیابی پوست در بازی
none 5.0 1

این تاپیک برای دریافت ارزیابی شما از « پوست در بازی » نرم افزار «زیبوک» است.
توضیح مختصری از این دوره:
لهجه: امریکن نمره ادیبل: 4.3 ژانر: کسب و کار کتاب پوست در بازی به قلم نسیم نیکولاس طالب اثر پنجم از سری «اینسرتو» و جزو یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که با ارائه ترکیبی‌ از مباحث کاربردی، داستان‌های فلسفی و تفاسیر علمی و تحلیلی در زمینه‌ی مسائل تصادفی، به عنوان راهنمایی‌ عملی برای کسانی که به دنبال تغییر در زندگی خود هستند، به حساب می‌آید. در اثر جسورانه‌ی پوست در بازی که با موضوع عدم تقارن‌های پنهان در زندگی روزمره ارائه شده است تعداد کثیری از باورهای مشهور و قدمت‌دار را در مورد ریسک و پاداش، سیاست و مذهب، مبادلات مالی و مسئولیت‌پذیری شخصی به چالش کشیده است.
سطح: 6

این کتاب یکی از پنج کتاب مجموعه اینسرتو از نسیم نیکولاس طالبه . من سالهاس روزی هفت تا دوازده ساعت مطالعه دارم واسه همین میدونم چی به چیه این نویسنده اول به لحاظ مالی خودش رو تامین کرده بعد تمام زندگیش رو وقف واقع گرایی و نواقص زندگی آکادمیک ، اکتفا کردن به مطالعه بدون تجربه و علم گرایی بیش از حد کرده هر پنج جلد این مجموعش رو قفسه کتابخونمه هرچی از این نویسنده دیدید بخونید

1 پسندیده

من بواسطه پادکست بی پلاس با نسیم نیکلاس طالب آشنا شدم.و آثارش با اون زبان استعاری به سرعت رفت در فهرست ارزنده ترین کتابهای عمرم.