وااای چقدر مشکل ![]()
والا نمیدونم چطوری کمکتون کنم متاسفم ![]()
حالا شاید بقیه دوستان بتوانند بهتون کمک کنند حالا شما می خوای یابه پشتیبانی پیام بده یا داخل تعمیر گاه زبانشناس مشکلتون رو بگید
1 پسندیده
وااای چقدر مشکل ![]()
والا نمیدونم چطوری کمکتون کنم متاسفم ![]()
حالا شاید بقیه دوستان بتوانند بهتون کمک کنند حالا شما می خوای یابه پشتیبانی پیام بده یا داخل تعمیر گاه زبانشناس مشکلتون رو بگید