کاش بشه به لاینتر مستقیم کلمه اضافه یا ادیت کرد

تو جعبه لاینتر نمیشه کلمه ای وارد کرد مثلآ من کلمه acutely در یک جمله میبینم و میزنم اضافه به لاینتر
حالا میبینم بهتره acute رو داشته باشم خب بهتره که بشه ادیتش کرد به acute و همینطور دیگه هم بشه که کلآ کلمه ای رو جای دیگه دیدیم بشه اد کرد اینجا

1 پسندیده

این امکان در اپدیتهای بعدی به اپ اضافه میشه دوست خوبم

4 پسندیده

بسیار عالی و ممنون
حالا یه چیزم که خیلی خوبه دیکشنری farsi123.com رو ببینید دیتابیسش اوپن سورسه و میشه اضافه کرد خیلی دیکشنری خوبیه چون به اضای هر معنی چند جمله داره با معنی فارسیش .

یه ایده دیگه هم لایتنر فارسی به انگلیسی هست.

من الان سه ساله از آپ شما استفاده میکنم و خیلی کمک کرده ولی یک ساله پیشرفتی باهاش نداشتم چون گوش دادن به تنهایی کافی نیست و از یه جایی به بعد باید حرف زد تا گرامر رو یاد گرفت و تصورم اینه ساختار جمله بدون حرف زدن تو ذهن ساخته نمیشه و حتی رو مهارت لیسنینگ هم تاثیر داره تو این بخش اپتون خیلی ضعیفه.

شغل خودم برنامه نویسی هست و cto و تکلید و سرور دولوپر بودم میدونم اضافه کردن فیچر زیاد حتی اگر فنی دردسر نباشه کاربر رو گیج میکنه و هنر اتنخاب فیچره نه ایده دادن ولی به عنوان یه یوزر دارم مشورت میدم چند تا کار کوچیک برای رایتینگ حداقل میتونید اجرا کنید و خیلی کاربردی باشه.
https://www.linkedin.com/in/fathollah-lotfi-045687192

3 پسندیده

سلام مجدد مورد اولی که ٣ روز پیش خدمتتون اطلاع دادم در اپدیت جدید اضافه شد

مورد دومی که فرمودین رو حتما به همکاران اطلاع میدم.

در مورد مشکل بعدی که فرمودین حتما بهتون توصیه میکنم این درسی که براتون ارسال میکنم رو مطالعه کنین شما دقیقا الان تو برهه plateau هستین.

برای رایتینگ هم چالشهایی در تالار برگزار میشه که مربیان راهنماییتون میکنن و هم در بخش زوم دوره هایی برای تقویت رایتینگ اضافه شده اما حتما سعی میکنیم به دوره ها باز هم اضافه کنیم

1 پسندیده