به به خوش آمدی خانمی ![]()
خوش برگشتی
I remember you
ای ماشاالله. دمت گرم![]()
چی هست
آفرین به این استمرار و پشتکارت ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام عزیزم ممنونم ![]()
![]()
والا عزیزم اگه بخوام از تجربیاتم بگم همون حرفهای تکراریه که بارها اینجا توسط اساتید و دوستان سطح پیشرفته و ماهر بیان شده.
ولی چشم.
من برای یادگیری زبان انگلیسی تا به حال هیچ کلاسی نرفتم. و وقتی با زبانشناس آشنا شدم در حد it is a blackboard زبان بلد بودم. جوری که حتی کلمات ابتدایی و بدیهی مثل say و we و know و … رو هایلات میکردم ![]()
ولی خب حدود یکی دوسال با زبانشناس و ایجیهوگ زبان خوندم. الان خیلی پیشرفت کردم. لیسنینگ و ریدینگم خیلی عالیه. کتاب زبان اصلی میخونم و فیلم و سریال رو اکثرا بدون زیرنویس میبینم و پادکست انگلیسی گوش میدم. چندتا دوست انگلیسی زبان دارم و باهم چت میکنیم.
رایتینگم خوبه و اسپیکینگم کمی ضعیفه.
و خب حدود یه سال از زبانشناس دور افتادم. ولی زبان تو زندگی من جریان داشت و داره همچنان . الانم بعد یه مدت نیازم به زبانشناس رو حس کردم و برگشتم.
دورهها هم که از دورهی داستانهای بچهگانه شروع کردم و بعد نیمچه داستانها و بعد انگلیسی بدون تلاش و بعد انگلیسی قدرت که تموم نکرده رفتم سراغ ویآیپی ایجی که خب بعدش فهمیدم انگلیسی قدرت نظاممندتر و مفیدتره برای سطح من و دوباره برگشتم سراغ قدرت
همزمان هم از زیبوک گستردهخوانی میکردم و هم فیلم میدیدم و پادکست هم تو همین اپ گوش میدادم . قصههای گوسبامپس هم تموم کردم ![]()
![]()
خلاصه همین . بازم اگه سوالی هست در خدمتم ![]()
![]()
قربونت برم نوشین جون ![]()
دلم براتون تنگ شده بود ![]()
![]()
ممنونمممممم![]()
![]()
مرسی عزیزم چقدر عالی
ممنون ک جواب دادین امیدوارم روز ب روز پیشرفت داشته باشین
انشالله هزار روزگیتون ![]()
![]()
وای چقدر خوب بود… چقدر خوشم اومد که راحت گقتید الان در این و این و این عالیم
چقدر حس خوبی داشت …
امیدوارم چنین حسی رو همه ما تجربه کنیم
و شما روز به روز موفق تر باشید
من همین امروز پیوستم و الان اصلا حتی نمیدونم کجام
و چیکار باید کنم و کجا باید برم اصلا چجوری از اینجا سر در آوردم!!![]()
![]()
ممنونم عزیزم. همه با هم ![]()
![]()
انشالله عزیزم . ممنونم از محبتت مهربون جان ![]()
![]()
سلام عزیزم . کاملا حست رو درک میکنم. منم روزهای ابتدایی چنین حسهایی رو تجربه کردم و تقریبا حدود یکی دو ماه طول کشید تا برنامه خودمو بسازم و با زبانشناس و منابع انتخابیم انس بگیرم . ولی نگران نباش راه میافتی. ![]()
![]()
یه مقاله میفرستم شاید کمکت کنه.
میتونی از مقالات دیگه هم کمک بگیری، شاید مناسبت بود و بدردت خورد .
طریقهی پیدا کردنشون هم به این صورته:
تو قسمت تالار یه کادر کوچیک بالا سمت راست داره نوشته آخرین. روش میزنی و گزینهی مقالات رو انتخاب میکنی .
وارد مقالات که شدی بازم یه کادر کوچیک بالا سمت راست هست که نوشته آخرین روش کلیک کن و گزینهی برترینها رو انتخاب کن .
اونجا مقالات تاپ زبانشناس رو پیدا میکنی که خیلی خیلی بدرد بخورن .
موفق باشی عزیزم ![]()
بازم کمکی هست در خدمتم ![]()
مال منو ببینی امیدوار میشی به زندگی![]()
منم منم![]()
من سردرگم نشده بودم چون اینقدر فضولم خودم راهو پیدا کرده بودم ![]()
خوش اومدی
کمال تشکر![]()
