8 گروه چت انگلیسی در واتساپ + لینک

یکی از روش‌های موثر برای یادگیری زبان، مشارکت در گروه‌های چت و گفت‌وگو در نرم‌افزارهای پیام‌رسان است. اگر جست‌وجو کنید می‌توانید تعداد زیادی گروه زبان انگلیسی در واتساپ پیدا کنید که افراد زیادی از سراسر دنیا در این گروه‌ها در مورد موضوعات مختلف با هم چت و تبادل نظر می‌کنند. در گروه چت انگلیسی در واتساپ این امکان را دارید تا با دیگران در قالب پیام‌های متنی و صوتی حرف بزنید و مهارت اسپیکینگ خود را تقویت کنید. یا اینکه فایل‌های صوتی و تصویری و کتاب به اشتراک بگذارید.

یکی از مزایای مشارکت در این گروه‌ها این است که به‌راحتی در دسترس شما است و هر زمان که فرصت داشته باشید می‌توانید کمی از وقت آزاد خود را برای صحبت کردن به انگلیسی بگذارید و تمرین کنید. در این گروه‌ها افرادی از سراسر دنیا فعالیت می‌کنند و ممکن است افرادی پیدا شوند که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است و می‌توانند به‌خوبی شما را راهنمایی کنند و مشکلاتی که در صحبت کردن دارید، گوشزد کنند.

چون اعضای گروه‌ها از گوشه و کنار دنیا در آن عضویت دارند، تقریبا هر ساعتی که به این گروه‌ها سر بزنید، بحثی جریان دارد و می‌توانید در آن شرکت کنید.

بعضی از این گروه‌ها صرفا به آموزش زبان اختصاص دارند و در آن می‌توانید موضوعات مرتبط با زبان را مطرح کنید و سوال‌های خود را بپرسید اما در بعضی گروه‌ها بحث آزاد یا بحث در مورد یک موضوع خاصی جریان دارد و شما می‌توانید دانش واژگان و دانش زبان خود را در مورد آن موضوع خاص، محک بزنید.

در ادامه لینک چند گروه چت انگلیسی در واتساپ را می‌بینید که می‌توانید در آن‌ها عضو شوید و فعالیت کنید:

https://chat.whatsapp.com/C9QiPw3tcjY8ZjJCrTa1rb

https://chat.whatsapp.com/H7UZjAnxfs9BGuzt7yMjMs

https://chat.whatsapp.com/FMOdmLdsbRQCOUDPsvGoyf

https://chat.whatsapp.com/G4yKUNBwA6aAlwOPOUmpi1

https://chat.whatsapp.com/LsGPor8XTwu9PqItbfqK3y

https://chat.whatsapp.com/CAL43yKsm919DnmmtdGVNT

https://chat.whatsapp.com/BA4k0ApjL6L1sk2QCGs78U

https://chat.whatsapp.com/HzMZv81iuMpIiVUSUMx5qh

در این گروه‌ها برای حفظ فضای مناسب و دنبال کردن روند آموزشی، معمولا قوانینی برای چت و تبادل نظر وجود دارد. مثلا بحث کردن در مورد بعضی موضوعات ممنوع است. بعد از عضویت در هر گروه می‌توانید با پرسش از اعضای گروه، از قوانین آن مطلع شوید.

غیر از گروه‌هایی که از قبل وجود دارند، شما خودتان هم می‌توانید یک گروه تشکیل دهید تا با دیگران زبان تمرین کنید. برای پیدا کردن همگروهی می‌توانید در همین تالار زبانشناس چند پارتنر زبان پیدا کنید و بعد با هم در واتساپ گروه چت و تبادل نظر راه بیندازید. این گروه‌ها فرصت خوبی برای تبادل نظر، یادآوری نکته‌های مهم، رفع اشکال و به اشتراک گذاشتن منابعی است که کمک می‌کند تا انگلیسی را بهتر یاد بگیرید.

8 پسندیده

Hello my name is Mustafa Alizada I want to join this group

سلام دوستا یک گروه برای تقویت زبان انگلیسی ساختم اگر کسی علاقه داشت جوین شه بیاید و چت کنیم و پارتنر پیدا کنیم. لینک گروه واتساپ مون :point_down:t2::point_down:t2::point_down:t2:

https://chat.whatsapp.com/KhMN3IBFoL00lmsaFmEGOe