لایتنر جدید چگونه کار می‌کند؟

درود و خسته نباشید

خیلی وقته از انتشار نسخه جدید نرم افزار میگذره ولی هنوز از کارکرد جعبه لایتنرش سر در نیاوردم… خواهشا اگه میشه یه توضیحی بفرمایید کسایی که اطلاع دارن… من هرچی جستجو کردم توی مقالات تالار جوابمو پیدا نکردم.

و چندتا درخواست و پیشنهاد به تیم سازنده‌ی زبانشناس جناب گل‌میرزایی و جناب ناصری @golmirzaei @hnaseri :
لطفا یه میانبر تو صفحه اصلی نرم‌افزار زبانشناس گنجونده بشه برای واژه‌نامه‌ها… این درخواست رو از خیلی وقت پیش کاربرای دیگه هم داشتن.

و لطفا رنگ‌بندی خط زیر و خط‌چین زیر واژه‌ها رو هم یه بازنگری داشته باشید، برای بهتر دیده شدن واژه‌های نمی‌دانم بایستی یه تضادی بین خط زیر واژه‌ها با رنگ متن و رنگ پوسته‌ی تم برنامه باشه. مثلا رنگ تم مشکی و خط زیر واژه‌ها به رنگ خاکستری تیره یه خورده تشخیص شون از هم سخت میشه. و یه باگ دیگه هم اینه که وقتی به یه واژه‌ای که حالتش نمی‌دانم هست یادداشت اضافه می‌کنیم خط زیرش تبدیل میشه به خط چین معمولی و فرقی با وازه‌های می‌دانم که اونا هم یادداشت دارن و خط چین دارن نداره.

1 پسندیده

دوست خوبم برای آپدیت ها ویدیو تهیه شده. داخل این ویدیو در مورد تغییرات لایتنر توضیح دادیم

آپدیت جدید اپلیکیشن زبانشناس

در مورد تغییراتی که درخواستش رو دارین، تغییرات بسته به الویت طبقه بندی میشن یکسری از تغییرات، درخواست زیادی شده از سمت مخاطبان و برای اپ هم ضرورت داره که اون موارد زودتر در اپ لحاظ میشه. اما میتونین توی این لینک ثبتش کنین تا همکاران برای تصمیم گیریهای آتی بتونن پیشنهادتون رو ببینن و بررسی کنن

و در انتها در مورد گزینه نمیدانم تصمیمات دیگری گرفته شده که در آینده اطلاع رسانی میشه

3 پسندیده

۱. درود بر عزیزانی که چنین برنامه عالی رو تهیه کردن . ۲. در مورد لغاتی که هنوز یاد نگرفتیم خط چین و هایلات زرد و سبز عالی بود خط قرمز اضافه است و لزومی نداره.
۳. پیشنهادی هم دارم که اگر برای ریدینگ متن امکان انتخاب تعداد ریدینگ رو فعالتر کنید عالی میشه یعنی بتونیم خودمون تنظیم کنیم که هرجمله برای مثال سه بار ریدینگ بشه و بعد بطور خودکار بره جمله بعد. ۴. و در اخر لایتنر و دیکشنری عالی شده . واقعا دست مریزاد و موفق باشید .

1 پسندیده

سلام ، من قبلاً هم این پیشنهاد رو گفته بود لطفا نرم افزار رو جوری ویرایش کنید که بشه در فرهنگ لغت تغییرات ایجاد کنیم چون واقعا معانی فارسی با دیکشنری لانگ من فاصله دارند

با پیشنهادات تون موافقم
فقط خط قرمز زیر هایلایت زرد در مورد لغات موجود در لایتنر خیلی مهمه
چون تو متن با کلمه برخورد می کنیم
می فهمیم موعد مرور کلمه رسیده
همونجا بررسی میکنیم