چی کنم که در یادگیری زبان متعهد باشم‌؟ 🥲

خیلی دوست دارم بدونم چجور متعهد میمونید و چه ساعتی تمرین میکنید ؟!

3 پسندیده

از کم شروع کن
روزی 15 دقیقه بخون براش شروع
بعدش که کم کم دیدی داری عادت میکنی بیشترش کن

2 پسندیده

ممنونم رفیق :pray::heart_eyes::hibiscus:

2 پسندیده

یکی از مهم ترین ارکان یادگیری هر مهارتی از جمله زبان، ثباته. مهم نیست که چقدر کار دارید، مریضید یا حوصله و انگیزه ندارید، شما هیچوقت ثباتتون رو از دست نمیدید. شده ده دقیقه میخونید ولی هیچوقت صفر نمیزارید بشه. این چیزیه که خیلیا نمیتونن انجام بدن و واسه همین شکست میخورن.

وقتی هر روز به شکل درست و اصولی مطالعه کنید موفقیت شما تضمین شدست. واسه همینه ما در زبانشناس سیستم زنجیره یادگیری راه انداختیم. این سیستم باعث شده افرادی حتی بیش از ۵۰۰ روز بدون وقفه و هر روز زبان بخونن. این سیستم به این صورته که مثلا شما طبق تایم آزادتون در روز یک زمانی رو معین میکنید مثلا 20 دقیقه و هر روز تحت هر شرایطی خودتون رو ملزم میکنید که در 24 ساعت حداقل 20 دقیقه در روز به یادگیری زبان اختصاص بدین. عملکرد سیستم زنجیره یادگیری به این صورته که شما در قسمت هدف روزانه یک تایمی رو مثلا 20 دقیقه تعیین میکنید که هر روز از برنامه استفاده کنید. این زنجیره مواردی مثل گوش دادن به درس، خوندن متن دوره ها بدون پلی کردن درس و مرور لایتنر (فقط به ازای لغاتی که میدونید یک امتیازی ثبت میشه) بهتون امتیاز میده و وقتی امتیاز به 20 رسید یعنی شما اونروز به تعهد 20 دقیقه در روز پایبند بودین و براتون تیک زنجیره خورده میشه و اگر روزی مطالعه تون از تایم همیشگی دیرتر بشه برنامه بهتون یک پیام یادآوری میده و این باعث میشه که در مسیر بمونید.

خوبی زنجیره یادگیری اینه هر کسی بسته به زمان آزادش میتونه مطالعه کنه و متناسب با شرایط هر فرد این تایم قابل تغییره

پس شما هم اگر تصمیم گرفتید که در خوندن زبان ثابت قدم باشید بفرمایید سطحتون در زبان چقدر هست که منبع مناسبی بهتون معرفی کنم.

3 پسندیده

البته شکست خوردنم وحشتناک نیست و فکر کنن دیگه تموم شده همه چیز. میتونن ادامه بدن. اتفاقا ادامه دادن بعد شکست سخت تره چون روحیتم داغون میشه

1 پسندیده