در کنار گوش دادن به انگلیسی قدرت کار دیگری هم باید کرد یا خیر

سلام وقت بخیر ، من چهار روز هست که انگلیسی قدرت رو شروع کردم ، در درس گفته شد که یک درس رو به مدت یک یا دو هفته گوش بدید و برای حفظ کردنش تلاش نکنید و فقط باید گوش بدید اما اینجا برام ی سوال پیش اومد که اگر به مدت یک هفته یا دو هفته فقط گوش بدم از کجا باید بفهمم چه قدر تاثیر گذاشته روی زبانم ؟ اگر فقط نیاز هست گوش بدیم و حفظ نکنیم و کاری نکنیم و فقط گوش بدیم چطوری تاثیر میذاره روی زبان انگلیسی!؟ آیا باید در کنار گوش دادن به انگلیسی قدرت کار دیگری هم کرد یا همین که به اون گوش بدیم کافیه


این تاپیک مربوط به درس «درس اصلی - مقدمه» در اپلیکیشن «زبانشناس» است. دوره «انگلیسی قدرت»، فصل «مقدمه ای بر دوره‌ی انگلیسی قدرت»

3 پسندیده

سلام
میتونید تکنیک های مختلف مثل تکنیک سایه بلند خوانی بازگویی سخنرانی و… روی این درس ها پیاده کنی
و شما گفتی که فقط باید گوش کرد
نکنه داستان کوتاه رو هم فقط گوش کردی😅

2 پسندیده

سلام خدمت شما
توی روشی که برای مطالعه انگلیسی قدرت توضیح داده، متذکر شده که ممکنه شما برای یک یا دو روز اول ممکنه نیاز باشه به متن نگاه کنید تا متوجه بشید، بعد از اون سعی کنید فقط با شنیدن متن را درک کنید ( یک مرحله پیشرفت )
روزهای اول ممکنه برای جواب دادن به سوال ها مجبور باشید متن را استاپ کنید و به سوال جواب بدید، بعد از چند روز بدون توقف متن به سوال ها جواب میدید ( یک مرحله پیشرفت ) در آخر تمرین هر درس باید سریعتر از خودشون به سوال ها جواب بدید ( یک مرحله پیشرفت )
به مرور زمان در درس های پیش رو با کلمات جدید، ساختارهای مختلف و اصطلاحات آشنا میشید که این موضوع هم به دایره لغات و هم به گرامر شما کمک میکنه.

3 پسندیده

نه اتفاقا داستان کوتاه رو بلند پاسخ میدادم به سوال ها😅

2 پسندیده

ممنون از توضیحات کاملتون
به نظر شما نیاز هست در کنار انگلیسی قدرت کتاب یا چیز دیگ ای رو مطالعه کنم یا گوش کنم؟یا نیاز نیست

1 پسندیده

خواهش میکنم. بستگی به سطح خودتون داره، در ادامه همین درس های انگلیسی قدرت، به یک درس میرسید که در مورد مطالعه کتاب توضیح میده ( درس قدرت خواندن )
توی این درس توضیح میده که مطالعه کتاب بسیار بسیار کمک میکنه در یادگیری، البته چه نوع کتابی؟ کتابی که شما برای درک اون نیاز به دیکشنری نداشته باشید، یعنی یا کلمات اون کتاب رو بلد باشید، یا بتونید با توجه به کلیات متن معنی حدس بزنید.
مسلما وقتی شما کتاب مورد علاقتون پیدا کنید که ساده باشه و بتونید متوجه کتاب بشید، هم از خواندن کتاب لذت میبرید و هم انگلیسی خودتون رو قوی کردین.

3 پسندیده

سلام وقت شما هم بخیر

شیوه مطالعه و توضیحات کامل در رابطه با این دوره رو میتونید در مقاله زیر بخونید:

اما باز هم اگه سوالی داشتین من همیشه در کنارتون هستم و کمک‌تون می‌کنم :rose::rose:

3 پسندیده

ممنونم

2 پسندیده

خواهش میکنم
فقط چند تا نکته باید بگم:

شما وقتی دوره رو شروع میکنین همون لحظه متوجه پیشرفت نمی‌شید باید زمان بزارید و برای هر درس تکرار داشته باشید و فعالانه هم گوش بدید.
میتونین جمله به جمله رو پاز کنید و شما همون جمله رو با صدای بلند بخونید بعد که کم کم راه افتادید بدون متن گوش بدید و همراهی کنید.

برای مینی استوری ها هم به سوالاتش جواب بدید و سعی کنید زودتر از گوینده، جواب رو بدید.

در کنار انگلیسی قدرت، گسترده خوانی کنید که عالیه :ok_hand:
از کتاب های سطح بندی شده (در زیبوک) شروع کنید تا به مرور سطحتون بالاتر که رفت، برید سراغ کتاب های نوجوان و اصلی

باز هم اگر سوالی داشتید بگید :pray::cherry_blossom:

4 پسندیده

ممنون از توضیحات کامل و خوبتون🌸

2 پسندیده